Тернопільська районна державна адміністрація
46009, м.Тернопіль, майдан Перемоги, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА видачі експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що проводять діяльність з виробництва таабо зберігання харчових продуктів тваринного походження


ПОГОДЖЕНО                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Тернопільської                                                       В. о. начальника управління

районної державної                                                Держпродспоживслужби

адміністрації                                                            в Тернопільському районі

___________ Похилий О. І..                                              ___________ Сипко М.М.

(підпис)           (прізвище, ініціали)                                                (підпис)                (прізвище, ініціали)

М.П.                                                                                                 М.П.

«___» ___________ 20__ р.                                                «___» ___________ 20__ р.

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

видачі експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що проводять діяльність з виробництва таабо зберігання  харчових продуктів тваринного походження.

 

(назва адміністративної послуги)

  Управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Тернопільському районі 

 

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому

здійснюється обслуговування

суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження

Центру надання адміністративної послуги

46018, м. Тернопіль

вул. М.Кривоноса, 10

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок-п´ятниця з 8.00 до 17.15,

Четвер з 8..00 до 20.00

Обідня перерва з 13.00 до 14.00

3.

Телефон/факс, адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел/факс (0352) 43-24-62

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ст. 23, 24;

Закон України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності»;

Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;

Закон України «Про адміністративні послуги» ст.8.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р.  № 930 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів »;

Постанова Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади (назва, дата та номер, пункт)

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування (назва, дата та номер, пункт)

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Провадження діяльності, пов’язаної з виробництвом таабо зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги,

а також вимоги до них 

1) Заява

2) Перелік харчових продуктів,
що планується  виробляюти та/або зберігати.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються в одному примірнику особисто суб’єктом господарювання ( керівником юридичної особи, фізичною особою) або уповноваженою ним особою. Документи можуть бути надісланні рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи – підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 Платно

 

У разі платності :

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

 

Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ст. 23

Постанова КМУ від 11.11.2015 р.  № 930

«Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу» п.12

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору)

за платну адміністративну послугу

Розмір плати(адміністративний збір) за надання адміністративної послуги з видачі або поновлення дії експлуатаційного дозволу становить 0,17 мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому заява подається оператором ринку в центр надання адміністративних послуг, до визначення розміру адміністративного збору законом.

11.3

Розрахунковий рахунок

для внесення плати

Плата зараховується до відповідного бюджету на рахунки, відкриті в органах Казначейства.

Призначення платежу-

за адміністративні послуги (ветдокументи)

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 робочих днів з дня надходження

необхідних документів

 

13.

 

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 

1.Неподання заяви та переліку харчових продуктів, що планується виробляти або зберігати;

2.Недостовірність відомостей, зазначених у поданих документах;

3.Невідповідність заявлених потужностей вимогам Закону України „Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”;

4.У разі, якщо потужністю є агро продовольчий ринок-оператором ринку не створено умов для належної роботи лабораторії (не виділено у користування службових приміщень, облаштованих опаленням, електрикою, вентиляцією, водопроводом з гарячою і холодною водою, каналізацією).

14.

Результат надання

адміністративної послуги

Видача дозволу для провадження діяльності операторів потужностей (об'єктів), пов'язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичної особи –підприємця, фізичної або уповноваженої ним особи при пред'явленні ним документа, що засвідчує його особу.

Дозвіл на проведення заходу із залученням тварин надсилається поштою.

16

Примітка

Видача, відмова у видачі, переоформлення, анулювання здійснюється відповідно до Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

Інформація про видані дозволи вноситься до реєстру відповідно до наказу Мінагропром політики від 10 лютого 2016р. №40 „Про затвердження Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл”, зареєстрований в Мін”юсті 12 березня 2016р. за №383/28513.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

   

Актуальна тема

Звернення до сільських, селищних голів

З метою популяризації здорового способу життя протягом березня - жовтня поточного року в Тернопільському районі впроваджується щорічна Всеукраїнська інформаційно-профілактична акція «Відповідальність починається з мене».

Для учасників АТО та членів їх сімей працює гаряча лінія

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Всеукраїнський Центр пошуку полонених, загиблих і зниклих безвісти воїнів АТО готовий допомогти усім хто розшукує своїх рідних, знайомих чи колег

ДОРОЖНЯ КАРТА для проведення лікування та медичної реабілітації демобілізованих

Про проведення в районі заходів шостої  черги мобілізаційного розгортання

ІНФОРМАЦІЯ щодо розвитку туризму в Тернопільському районі

ЗМІНИ до Положення про  порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 

Все про СУБСИДІЇ

Тернопільська районна державна адміністрація оголошує конкурс про надання супутніх  послуг у приміщенні центру надання адміністративних послуг

УВАГА ЗМІНЕНИЙ ГРАФІК прийому громадян у Тернопільській районній державній адміністрації