Тернопільська районна державна адміністрація
46009, м.Тернопіль, майдан Перемоги, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА видачі експлуатаційного дозволу для провадження діяльності:на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів та кормів


ПОГОДЖЕНО                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова Тернопільської                                                                   В. о. начальника управління

районної державної                                                            Держпродспоживслужби

адміністрації                                                                        в Тернопільському районі

___________ Похилий О.І.                                      ___________ Сипко М.М.

(підпис)           (прізвище, ініціали)                                            (підпис)                   (прізвище, ініціали)

М.П.                                                                                                 М.П.

«___» ___________ 20__ р.                                                «___» ___________ 20__ р.

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

З видачі експлуатаційного дозволу для провадження діяльності:

на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів

тваринного походження;

на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів та кормів.

 

(назва документа дозвільного характеру)

  Управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Тернопільському районі 

 

 (найменування органу, що видає документ дозвільного характеру)

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

46018, м. Тернопіль

вул. М.Кривоноса, 10

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок-п´ятниця з 8.00 до 17.15,

Четвер з 8..00 до 20.00

Обідня перерва з 13.00 до 14.00

3.

Телефон/факс, адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел/факс (0352) 43-24-62

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

 

Закон України «Про ветеринарну медицину»

 ст.50-53;

Закон України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності»;

Закон України „Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”;

Закон України „Про адміністративні послуги” ст.8.

5.

Акти Кабінету Міністрів України

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 р. № 978 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу»;

 Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.2013р. №118 „Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг”;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. №523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Держкомветмедицини України від 22.11.2010 №517 „Про затвердження Порядку ведення реєстрів потужностей (об'єктів)”Зареєстровано в Мін”юсті України від 17.12.2010 за №1291/18586.

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

 

                                     Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Провадження діяльності:

-на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

-на потужностях (об'єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів..

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа дозвільного характеру 

1. Заява.

2. Інформація про наявність кваліфікованого персоналу, технологічного обладнання; перелік товарів що виготовляються або реалізуються за підписом  заявника.

3. Можуть включатися проектні вимоги і вимоги щодо будівництва, наявності кваліфікованого персоналу, тривалості застосування системи

контролю безпечності та якості.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються в одному примірнику особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою-підприємцем, фізичною особою) або уповноваженою ним особою.

Документи можуть бути надіслані рекомендованим листом з описом вкладення, при цьому підпис заявника (фізичної особи-підприємця) та уповноваженої ним особи засвідчується нотаріально.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

 Безоплатно

                                                           У разі платності :

11.1.

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання адміністративної послуги

Не більше ніж 10 робочих днів

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання суб’єктом господарювання

неповного пакета документів необхідних для

одержання документа дозвільного характеру,

згідно із встановленим вичерпним переліком.

2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом

господарювання, недостовірних відомостей.

3. Негативний висновок за результатами

проведених експертиз та обстежень

або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача дозволу для провадження діяльності:

-на потужностях (об'єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

-на потужностях (об'єктах)з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Факт отримання документа дозвільного характеру засвідчується особистим підписом керівника юридичної особи, фізичною особою-підприємцем, фізичною особою або уповноваженою ним особою при пред'явленні документа, що засвідчує його особу.

16.

Примітка

Відмова у видачі, переоформлення, анулювання експлуатаційного дозволу здійснюється відповідно до Закону України ”Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”,  Закону України „Про ветеринарну медицину”.

Заява на отримання адміністративної послуги може подаватись в письмовій формі, чи електронній формі.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

   

Актуальна тема

Звернення до сільських, селищних голів

З метою популяризації здорового способу життя протягом березня - жовтня поточного року в Тернопільському районі впроваджується щорічна Всеукраїнська інформаційно-профілактична акція «Відповідальність починається з мене».

Для учасників АТО та членів їх сімей працює гаряча лінія

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Всеукраїнський Центр пошуку полонених, загиблих і зниклих безвісти воїнів АТО готовий допомогти усім хто розшукує своїх рідних, знайомих чи колег

ДОРОЖНЯ КАРТА для проведення лікування та медичної реабілітації демобілізованих

Про проведення в районі заходів шостої  черги мобілізаційного розгортання

ІНФОРМАЦІЯ щодо розвитку туризму в Тернопільському районі

ЗМІНИ до Положення про  порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 

Все про СУБСИДІЇ

Тернопільська районна державна адміністрація оголошує конкурс про надання супутніх  послуг у приміщенні центру надання адміністративних послуг

УВАГА ЗМІНЕНИЙ ГРАФІК прийому громадян у Тернопільській районній державній адміністрації