Тернопільська районна державна адміністрація
46009, м.Тернопіль, майдан Перемоги, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Аналітична довідка про стан звернень, що надійшли до районної державної адміністрації у першому півріччі 2017 року


 Протягом Iпівріччя 2017 року в районній державні адміністрації здійснювалися системні заходи щодо забезпечення безумовного виконання Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
          28 березня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглядалось питання про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2016 році. За підсумками розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 березня 2017 року №7 відповідно до якого керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів районної державної адміністрації, голів виконавчих комітетів сільських, селищних рад зобов’язано встановити дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжують та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних питань.

Аналіз роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації проводиться постійно, та з’ясовуються причин, що породжують звернення громадян. Результати роботи узагальнюються щотижня на апаратних нарадах у голови районної державної адміністрації.

До районної державної адміністрації за звітний період 2017 року надійшло 201 звернення громадян, з них:

кількість звернень, що надійшли поштою 145;

кількість звернень на особистому прийомі 56.

З них: індивідуальних звернень надійшло – 170, колективних – 27, повторних –  4.   

Із органів влади вищого рівня, а саме від обласної державної адміністрації надійшло – 16  звернень, на урядову «гарячу» лінію – 48.

У зверненнях громадян, отриманих райдержадміністрацією було порушено питання різної тематики, а саме:

сільського господарства та земельних відносин – 25,

питання соціального захисту – 45,

 питання комунального господарства – 8,

житлові питання – 18,

питання транспорту – 56,

питання екології та природних ресурсів – 5,

питання освіти – 1,

питання культури – 1,

питання діяльності органів місцевого самоврядування – 2,

питання сім’ї та молоді – 33,

інші питання – 7.

 

Як показав проведений аналіз, найбільш актуальним на сьогоднішній день залишаються питання соціального захисту населення, аграрної політики і земельних відносин, транспорту, житлові питання, питання сім’ї та молоді, питання щодо роботи органів місцевого самоврядування. Порівняно із 2016 роком зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту населення (призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг). Актуальними залишаються питання транспорту, а саме: надання транспортних послуг, оплата за проїзд, ремонт дороги, перевезення пільгових категорій населення.

Автори звернень в обов’язковому порядку отримують вичерпні письмові відповіді з посиланням на чинне законодавство. Щодо всіх звернень громадян було вжито визначених законодавством заходів, для вирішення порушених питань надавалися відповідні доручення, хід якихконтролюється постійно.

Аналіз звернень жителів району до райдержадміністрації свідчить, що найбільша їх кількість надійшла від жителів міста Тернополя та смт.В.Березовиця, смт.Великі Бірки, Петриків, Смиківці. Жодного звернення не надійшло від жителів сіл Ігровиця, Малий Ходачків, Почапинці та Ступки.

       Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія, За даний період керівництвом району проведено 18 «гарячих» ліній та прийнято 46 дзвінків від жителів району.

     З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та приймаються відповідні рішення.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування та конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади, сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та у зв’язку із кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 28 березня 2017 року №153-од «Про внесення змін до складу змін до складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації» затверджено склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

За поточний період проведено 4 засідання комісії. Засідання комісій відбувались за участю заявників та представників органів місцевого самоврядування. 

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 02 лютого 2017 році №43-од «Про проведення перевірок виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчими комітетами сільських, селищних рад району у 2017 році» затверджено графік проведення перевірок щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади та додержання законодавства про звернення громадян виконавчими комітетами сільських та селищних рад району. Протягом шести місяців 2017 року перевірено стан справ щодо роботи із зверненнями громадян у Чернелево-Руській, Почапинській, Чистилівській, Острівській, Буцнівській сільських радах.

    Під час перевірки вивчено та надано методичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян. за результатами перевірок готуються відповідні довідки.

У районних засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації постійно оприлюднюється інформація про роботу із зверненнями громадян, поповнюється сайт райдержадміністрації, де міститься інформація щодо роботи із зверненнями громадян. Робота із зверненнями громадян, постійно аналізуються та узагальнюються причини, що породжують звернення громадян до органів влади. На веб-сайті районної державної адміністрації публікуються графіки прийому громадян керівництвом районної державної адміністраціїї, проведення виїзних днів прийому громадян, «гарячих» телефонних ліній, оприлюднюються офіційні матеріали з питань розгляду звернень громадян.

Діяльність районної державної адміністрації і надалі буде спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та об’єктивного вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства.

    

Заступник керівника апарату-

начальник відділу загального

діловодства та контролю апарату

 районної  державної адміністрації                                С.М.МІКІТІНА 

 

 

    С.П.ФАРІОН

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

   

Актуальна тема

Звернення до сільських, селищних голів

З метою популяризації здорового способу життя протягом березня - жовтня поточного року в Тернопільському районі впроваджується щорічна Всеукраїнська інформаційно-профілактична акція «Відповідальність починається з мене».

Для учасників АТО та членів їх сімей працює гаряча лінія

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Всеукраїнський Центр пошуку полонених, загиблих і зниклих безвісти воїнів АТО готовий допомогти усім хто розшукує своїх рідних, знайомих чи колег

ДОРОЖНЯ КАРТА для проведення лікування та медичної реабілітації демобілізованих

Про проведення в районі заходів шостої  черги мобілізаційного розгортання

ІНФОРМАЦІЯ щодо розвитку туризму в Тернопільському районі

ЗМІНИ до Положення про  порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 

Все про СУБСИДІЇ

Тернопільська районна державна адміністрація оголошує конкурс про надання супутніх  послуг у приміщенні центру надання адміністративних послуг

УВАГА ЗМІНЕНИЙ ГРАФІК прийому громадян у Тернопільській районній державній адміністрації