Тернопільська районна державна адміністрація
46009, м.Тернопіль, майдан Перемоги, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Аналітична довідка про підсумки розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації за І квартал 2017 року


У першому кварталі 2017 року районна державна адміністрація працювала над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Здійснено відповідні заходи щодо підвищення ефективності роботи з реалізації громадянами конституційного права на звернення, оперативного і повному об’ємі розгляду проблем, які порушуються громадянами у зверненнях.

       Питання щодо об’єктивного та вчасного розгляду заяв і скарг постійно обговорюються на апаратних нарадах та нарадах при керівництві районної державної адміністрації, вивчаються питання організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації.

       Постійно проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надходять до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня.

 28 березня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглядалось питання про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у 2016 році. За підсумками розгляду видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 березня 2017 року №7 відповідно до якого керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів районної державної адміністрації, голів виконавчих комітетів сільських, селищних рад зобов’язано встановити дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжують та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних питань.

     Реалізовуючи вимоги Закону та Указу і використовуючи наявну правову базу, районною державною адміністрацією здійснюються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами. Застосовуються різні форми і методи роботи щодо покращення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, які спрямовані на наближення влади до людей.

    Постійно проводиться аналіз звернень, які надходять до районної державної адміністрації, у тому числі через органи влади вищого рівня, а саме від обласної державної адміністрації, обласної ради, прокуратури, міської ради, що дає можливість бачити проблеми людей, за необхідності втручатися, виправляти стан справ.

                        Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до райдержадміністрації за І квартал 2017 року свідчить про загальну тенденцію до зменшення  їх у кількості, у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року (186 звернень).

                        Так, протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації надійшло 94 письмових звернення громадян, на які було надано обґрунтовані відповіді.

             Індивідуальних звернень надійшло –87, колективних –7.   

            Із органів влади вищого рівня, а саме від обласної державної адміністрації надійшло – 8 звернень, на урядову «гарячу» ліню – 38 звернень.

Як показав проведений аналіз, найбільш актуальним на сьогоднішній день залишаються питання соціального захисту населення, аграрної політики і земельних відносин, транспорту, зокрема покращення транспортного сполучення, питання щодо роботи перевізника.

Порівняно із 2016 роком значно зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту населення, особливо призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Актуальними залишаються питання транспорту (пасажирські перевезення пільгових категорій населення, оплати за проїзд).

Аналіз звернень жителів району до райдержадміністрації свідчить, що найбільша їх кількість надійшла від жителів міста Тернополя та смт.В.Березовиця, Великий Глибочок, Скоморохи, Великі Гаї, Романівка, Чернелів - Руський. Жодного звернення не надійшло від жителів сіл Ігровиця, Малий Ходачків, Почапинці та Ступки.

Значна увага приділяється особистому прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації. Протягом І кварталу 2017 року головою районної державної адміністрації розглянуто 15 звернення. Найчастіше жителі району звертаються з питання аграрної політики, надання соціальної допомоги, питань транспорту та комунальних відносин. Найбільша їх кількість надійшла від жителів сіл Біла, Байківці, смт.Велика Березовиця та жителів міста Тернополя.

       Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія, За даний період керівництвом району проведено 10 «гарячих» ліній та прийнято 27 дзвінків від жителів району.

     З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та приймаються відповідні рішення.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування та конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади, сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та у зв’язку із кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 28 березня 2017 року №153-од «Про внесення змін до складу змін до складу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації» затверджено склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

За поточний період проведено 2 засідання комісії. Засідання комісій відбувались за участю заявників та представників органів місцевого самоврядування.

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 02 лютого 2017 році №43-од «Про проведення перевірок виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчими комітетами сільських, селищних рад району у 2017 році» затверджено графік проведення перевірок щодо виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади та додержання законодавства про звернення громадян виконавчими комітетами сільських та селищних рад району. У І кварталі 2017 року перевірено стан справ щодо роботи із зверненнями громадян у Чернелево-Руській та Почапинській сільських радах.

        Під час перевірки вивчено та надано методичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян.

У районних засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації постійно оприлюднюється інформація про роботу із зверненнями громадян, поповнюється сайт райдержадміністрації, де міститься інформація щодо роботи із зверненнями громадян. Робота із зверненнями громадян, постійно аналізуються та узагальнюються причини, що породжують звернення громадян до органів влади. На веб-сайті районної державної адміністрації публікуються графіки прийому громадян керівництвом районної державної адміністраціїї, проведення виїзних днів прийому громадян, «гарячих» телефонних ліній, оприлюднюються офіційні матеріали з питань розгляду звернень громадян.

Діяльність районної державної адміністрації і надалі буде спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та об’єктивного вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства.

 

 

Заступник керівника апарату-

начальник відділу загального

діловодства та контролю апарату

районної  державної адміністрації                                             С.М.МІКІТІНА

 

 

С.П.ФАРІОН

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

   

Актуальна тема

Звернення до сільських, селищних голів

З метою популяризації здорового способу життя протягом березня - жовтня поточного року в Тернопільському районі впроваджується щорічна Всеукраїнська інформаційно-профілактична акція «Відповідальність починається з мене».

Для учасників АТО та членів їх сімей працює гаряча лінія

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Всеукраїнський Центр пошуку полонених, загиблих і зниклих безвісти воїнів АТО готовий допомогти усім хто розшукує своїх рідних, знайомих чи колег

ДОРОЖНЯ КАРТА для проведення лікування та медичної реабілітації демобілізованих

Про проведення в районі заходів шостої  черги мобілізаційного розгортання

ІНФОРМАЦІЯ щодо розвитку туризму в Тернопільському районі

ЗМІНИ до Положення про  порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 

Все про СУБСИДІЇ

Тернопільська районна державна адміністрація оголошує конкурс про надання супутніх  послуг у приміщенні центру надання адміністративних послуг

УВАГА ЗМІНЕНИЙ ГРАФІК прийому громадян у Тернопільській районній державній адміністрації