Тернопільська районна державна адміністрація
46009, м.Тернопіль, майдан Перемоги, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Довідка про організацію роботи із зверненнями громадян та їх особистого прийому у 2016 році


Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в районі у 2016 році здійснено відповідні заходи зі створення належних умовприйому громадян, забезпечення  своєчасного та якісного розгляду  їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативного  вирішення порушених в них питань. 

         Реалізовуючи вимоги вищезазначених нормативних документів і використовуючи наявну правову базу, районною державною адміністрацією здійснюються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами. Застосовуються різні форми і методи роботи щодо покращення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, які спрямовані на наближення влади до людей.

            З метою забезпечення конституційних прав на звернення вживаються певні заходи, зокрема, щодо об’єктивного та вчасного розгляду заяв і скарг. Дані питання постійно обговорюються на апаратних нарадах та нарадах при керівництві районної державної адміністрації, вивчаються питання організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації. 28 січня 2016 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглядалось питання про організацію роботи із зверненнями громадян та їх особистого прийому у 2015 році. За підсумками розгляду видано доручення голови районної державної адміністрації від 28 січня 2016 року №7, відповідно до якого керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів районної державної адміністрації, голів виконавчих комітетів сільських, селищних рад та об’єднаних територіальних громад зобов’язано установити дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян.

         Постійно проводиться аналіз звернень, які надходять до районної державної адміністрації, у тому числі через органи влади вищого рівня, а саме від обласної державної адміністрації, обласної ради, прокуратури, міської ради, що дає можливість бачити проблеми людей, за необхідності втручатися, виправляти стан справ.

         Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до райдержадміністрації протягом 2016 року свідчить про загальну тенденцію до збільшення їх у кількості, порівняно з аналогічним періодом 2015 року (377 звернень).

 Протягом 2016 року до райдержадміністрації надійшло 480 звернень громадян, що на 103 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року, на які було надано обґрунтовані відповіді.

         Індивідуальних звернень надійшло 424, колективних – 43 (2015 – 23), повторних – 13 (2015  - 8).

         Від органів влади вищого рівня надійшло 51 звернення (48 звернень від обласної державної адміністрації) та 2 звернення від органів прокуратури. На урядову «гарячу» лінію надійшло 290 звернень.

         У звернення громадян було порушено питання різної тематики, в тому числі: з питань аграрної політики та  земельних відносин - 62 (2015 – 120); транспорту і зв’язку – 74 (2015 – 58), соціального захисту – 256 (2015 – 124), комунального господарства – 16 (2015 – 24), житлової політики – 13 (2015 – 17), екології та природних ресурсів – 12 (2015 – 11),  праці і заробітної плати – 3 (2015 – 4), охорони здоров’я – 5 (2015 – 2), питання освіти – 10 (2015 – 10), діяльності органів місцевого самоврядування – 10 (2015 – 8), інші питання – 17.

         Як свідчить проведений моніторинг звернень у 2016 році, актуальними залишаються питання:

- соціального захисту (надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат та призначення субсидій) – 256 звернень;

- транспорту та зв’язку  (розірвання договору на перевезення пасажирів, скарги на дії перевізника щодо здійснення перевезень пасажирів, питання ремонту дороги, оплата за проїзд та здійснення пільгових перевезень) – 74 звернення.

- питання аграрної політики та земельних відносин (приватизація земельної ділянки, виділення земельної ділянки під індивідуальне будівництво, встановлення меж присадибної земельної ділянки) – 62 звернення.

Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення - ветерани

Налагоджено чіткий облік звернень усіх категорій громадян, забезпечується оперативне розв’язання проблем, що спричинили звернення. На  особистому контролі керівництва районної державної адміністрації знаходяться звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Зокрема, приділяється належна увага вирішенню проблем і запитів, з якими звертаються ветерани праці, інваліди та інші непрацездатні особи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціальної підтримки, а також родини учасників антитерористичної операції.      

Протягом даного періоду розглянуто 8 звернень від багатодітних сімей, 14 – від інвалідів та 48 звернень від пенсіонерів.

З метою сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими  вони звертаються до районної державної адміністрації, проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та приймаються відповідні рішення.

З          а поточний період проведено 10 засідань комісії, заслухано 26 звернень та видано 26 протокольних доручень. Заявникам надається можливість знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень і брати участь у засіданнях цієї комісії.

Практикується розгляд звернень громадян відповідними комісіями із виїздом на місце.

Такими, наприклад, є звернення жительки смт.Велика Березовиця гр..Підгрушної О.В. щодо невиконання обов’язків директором Будинку культури в смт.Велика Березовиця, де протокольним доручення зобов’язано директора Будинку культури притягнути до дисциплінарної відповідальності відповідно до вимог чинного законодавства.

Комісійно, із виїздом на місце за участю представників районної державної адміністрації, районної ради та сільської ради було розглянуто звернення жителя с.Великий Глибочок гр..Сагайдака М.І. щодо ситуації, яка склалася навколо музею Я.Стецька (визначення статусу земельної ділянки, на якій розташований музей Я.Стецька).

Разом з тим, аналіз роботи показав, що в організації виконання законодавства з розгляду листів та скарг є ряд окремих недоліків і упущень, що призводить до повторних звернень (13 звернень).

 

Значна увага приділяється особистому прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації. Протягом 2016 року головою районної державної адміністрації фактично проведено 21 прийомний день громадян та розглянуто 62 звернення. Найчастіше жителі району зустрічаються з питань аграрної політики, надання соціальної допомоги, питань транспорту та комунальних відносин.

Найбільша їх кількість надійшла від жителів сіл Біла, Довжанка, Скоморохи, Великий Глибочок, смт.Велика Березовиця, смт.Великі Бірки та жителів міста Тернополя.

         Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації функціонує «гаряча» телефонна лінія. За даний період керівництвом району фактично проведено 28 «гарячих» ліній та прийнято 97 дзвінків від жителів району.

         Дорученням голови районної державної адміністрації затверджено графік проведення перевірок відділами, управліннями і структурними підрозділами районної державної адміністрації, виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади виконавчими комітетами сільських, селищних рад у 2016 році.

Перевірки  з питання дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008, протягом 2016 року було здійснено у Настасівській, Гаї-Шевченківській, Великолуцькій, Миролюбівській, Довжанській, Домаморицькій, Смиковецькій, Малоходачківській, Івачеводолішнівській сільських радах та Великоберезовицькій селищній раді. Під час перевірки вивчено та надано методичну допомогу щодо покращення організації роботи та ведення діловодства із зверненнями громадян.

У районних засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації постійно оприлюднюється інформація про роботу із зверненнями громадян, поповнюється сайт райдержадміністрації, де міститься інформація щодо роботи із зверненнями громадян. Робота із зверненнями громадян, постійно аналізуються та узагальнюються причини, що породжують звернення громадян до органів влади. На веб-сайті районної державної адміністрації публікуються графіки прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення виїзних днів прийому громадян, «гарячих» телефонних ліній, оприлюднюються офіційні матеріали з питань розгляду звернень громадян.

         Діяльність районної державної адміністрації і надалі буде спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та об’єктивного вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства.

Тернопільською райдержадміністрацією і надалі будуть проводитися  наступні заходи:

 - забезпечення належної роботи щодо організації особистого прийому громадян керівництвом району

- проведення виїзних прийомів громадян керівництвом району та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації;

- висвітлення в засобах масової інформації, на офіційному веб-сайті райдержадміністрації аналітичних матеріалів, щодо розгляду звернень громадян, що дають змогу громадянам оперативно ознайомлюватись із законодавством, яке регламентує роботу із зверненнями громадян;

 - постійний аналіз причин виникнення повторних звернень, які надходять до районної державної адміністрації та посилення персональної відповідальності виконавців за зверненнями громадян;

- надання практичної та консультативно-методичної допомоги сільським та селищним  радам в частині дотримання вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян.

 

 

         

Заступник керівника апарату-

начальник відділу загального

діловодства апарату районної

     державної адміністрації                                                  С.М.МІКІТІНА




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

   

Актуальна тема

Звернення до сільських, селищних голів

З метою популяризації здорового способу життя протягом березня - жовтня поточного року в Тернопільському районі впроваджується щорічна Всеукраїнська інформаційно-профілактична акція «Відповідальність починається з мене».

Для учасників АТО та членів їх сімей працює гаряча лінія

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Всеукраїнський Центр пошуку полонених, загиблих і зниклих безвісти воїнів АТО готовий допомогти усім хто розшукує своїх рідних, знайомих чи колег

ДОРОЖНЯ КАРТА для проведення лікування та медичної реабілітації демобілізованих

Про проведення в районі заходів шостої  черги мобілізаційного розгортання

ІНФОРМАЦІЯ щодо розвитку туризму в Тернопільському районі

ЗМІНИ до Положення про  порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 

Все про СУБСИДІЇ

Тернопільська районна державна адміністрація оголошує конкурс про надання супутніх  послуг у приміщенні центру надання адміністративних послуг

УВАГА ЗМІНЕНИЙ ГРАФІК прийому громадян у Тернопільській районній державній адміністрації