Тернопільська районна державна адміністрація
46009, м.Тернопіль, майдан Перемоги, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно


                                    ЗАТВЕРДЖУЮ

 

                                                                                                           Голова районної державної

     адміністрації

 

____________О.І. ПОХИЛИЙ                            

                                                                                                         ______­­­­­_______ ___________   

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 

Послуга: державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

 

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Відділ з питань державної реєстрації Тернопільської районної державної адміністрації

Центр надання адміністративних послуг у Тернопільському районі

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг, їх телефони, електронні адреси

Відділ з питань державної реєстрації Тернопільської районної державної адміністрації

46018 вул. М. Кривоноса, 10, (2 поверх)  м. Тернопіль, Тернопільська обл., тел. (0352) 51-30-51, електронна адреса: vdr_trda@ukr.net  

Центр надання адміністративних послуг у Тернопільському районі

46018, вул. М.Кривоноса, 10,  м. Тернопіль, Тернопільська обл., тел. (0352) 43-24-62, електронна адреса: edv.rda@gmail.com

3.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Відділ з питань державної реєстрації Тернопільської районної державної адміністрації

            Понеділок - четвер з 8:30 до 17:15

            П’ятниця з 8:30 до 16:00

             Обідня перерва  з 13:00 до 13:30

            Вихідні дні: субота, неділя          

Центр надання адміністративних послуг у Тернопільському районі

       Понеділок - четвер з 8:00 до 17:15

       П’ятниця з 8:00 до 16:00

             Обідня перерва  з 13:00 до 14:00

 Вихідні дні: субота, неділя

4.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності). Форма затверджена наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 595/5 «Про впорядкування відносин, пов’язаних із державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється), копія надається.

У разі подання заяви заінтересованою особою особисто така особа, крім документа, що посвідчує її особу, подає копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України).

У разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу, пред’являє оригінал та подає копію документа, що підтверджує її повноваження. У разі подання заяви уповноваженою особою, яка діє від імені фізичної особи, така особа також подає копію документа, що посвідчує особу, яку вона представляє, та копію реєстраційного номера облікової картки платника податку такої фізичної особи.

Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав;

Документ про сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору);

Документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно, відповідно до Закону України  «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»  від 01.07.2004 №1952-IV, Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №

 

5.

Порядок та спосіб подання документів

Особисто (або уповноваженою особою) або шляхом надсилання  поштою з описом вкладення.

6.

Платність/безоплатність адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно.

6.1

розмір та порядок внесення плати

Адміністративний збір за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно

1) за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) у строк, визначенийстаттею 19 цього Закону, - 0,1 розміру мінімальної заробітної плати (140 грн. на 01.01.2016р.)

2) за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс у строк, визначений статтею 19 цього Закону, - 1 мінімальна заробітна плата (1740 грн. на 01.01.2016р.)

 

розташування об'єкта нерухомого майна по  Тернопільському районі:                                                      Банк отримувач: ГУДКСУ у Тернопільській області         Одержувач: УК  у Тернопільському районі/ Тернопільський р-н /22012600                                   Номер рахунку отримувача: 31411530700513       Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ отримувача: 38038156 , МФО: 838012

Призначення платежу: адміністративний збір за реєстрацію права власності

Найменування суб’єкта надання послуги:  Відділ з питань державної реєстрації Тернопільської районної державної адміністрації

 

3) за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс у строк 7 робочих днів - 5 мінімальних заробітних плат (6890 грн. на 01.01.2016р.)

4) за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 10 мінімальних заробітних плат                  (13780 грн. на 01.01.2016р.)

5) за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) у строк 2 робочі дні - 1 мінімальна заробітна плата (1380 грн. на 01.01.2016р.)

6) за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 2 мінімальні заробітні плати (2760 грн. на 01.01.2016р.)

7) за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви - 5 мінімальних заробітних плат                   (6890 грн. на 01.01.2016р.)

розташування об'єкта нерухомого майна по  Тернопільському районі:

Банк отримувач: ГУДКСУ у Тернопільській області

Одержувач: УК  у Тернопільському районі/ Тернопільський р-н /22012900

Номер рахунку отримувача: 31412540700513

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ отримувача: 38038156, МФО: 838012

Призначення платежу: плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав

 

Найменування суб’єкта надання послуги:  Відділ з питань державної реєстрації Тернопільської районної державної адміністрації

 

34 грн. за надання інформаційної довідки з Державного реєстру прав у паперовій формі.

17 грн. за надання інформаційної довідки з Державного реєстру прав в електронній формі.

розташування об'єкта нерухомого майна по  Тернопільському районі:

Банк отримувач ГУДКСУ у Тернопільській області

Одержувач: УК у Терноп. р-ні/Тернопіл р-н/22012700

Номер рахунку отримувача: 31310300741513

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ отримувача: 38038156, МФО: 838012

Найменування послуги: Інформація з Державного реєстру прав

6.2

нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127

7.

Строк надання адміністративної послуги

Надається у строк, що не перевищує 2 години; 24 години; 2 робочих днів; 7 робочих днів, що не перевищує 14 робочих днів. 

8.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

У проведенні державної реєстрації права власності може бути відмовлено, якщо:

1) заявлене речове право, обтяження не підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону;

2) заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;

3) подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом;

4) подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяження;

5) наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями;

6) наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно;

7) заяву про державну реєстрацію обтяжень щодо попереднього правонабувача подано після державної реєстрації права власності на таке майно за новим правонабувачем;

8) після завершення строку, встановленого частиною третьою статті 23 цього Закону, не усунені обставини, що були підставою для прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав;

9) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень під час вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва подано не до нотаріуса, який вчинив таку дію;

10) заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень в електронній формі подано особою, яка згідно із законодавством не має повноважень подавати заяви в електронній формі;

11) заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене речове право, обтяження вже зареєстровано у Державному реєстрі прав.

9.

Результат надання адміністративної послуги

Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

10.

Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги

Шляхом звернення заявника (уповноваженої особи) особисто або поштою.

11.

Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 №1952-IV, пунктом 18 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015                № 1127

*Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав.

 

 




 

 

 

 

 

 

 

Інформаційні послуги

 

 

   

Актуальна тема

Звернення до сільських, селищних голів

З метою популяризації здорового способу життя протягом березня - жовтня поточного року в Тернопільському районі впроваджується щорічна Всеукраїнська інформаційно-профілактична акція «Відповідальність починається з мене».

Для учасників АТО та членів їх сімей працює гаряча лінія

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Всеукраїнський Центр пошуку полонених, загиблих і зниклих безвісти воїнів АТО готовий допомогти усім хто розшукує своїх рідних, знайомих чи колег

ДОРОЖНЯ КАРТА для проведення лікування та медичної реабілітації демобілізованих

Про проведення в районі заходів шостої  черги мобілізаційного розгортання

ІНФОРМАЦІЯ щодо розвитку туризму в Тернопільському районі

ЗМІНИ до Положення про  порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 

Все про СУБСИДІЇ

Тернопільська районна державна адміністрація оголошує конкурс про надання супутніх  послуг у приміщенні центру надання адміністративних послуг

УВАГА ЗМІНЕНИЙ ГРАФІК прийому громадян у Тернопільській районній державній адміністрації