Тернопільська районна державна адміністрація
46009, м.Тернопіль, майдан Перемоги, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Про організацію роботи із зверненнями громадян та їх особистого прийому у 2012 році


 Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування”, іншими нормативно-правовими актами.
 Забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення, виконання Указів, розпоряджень голови районної державної адміністрації протягом 2012 року залишались одним із пріоритетних напрямків діяльності райдержадміністрації.
 Питання про стан роботи із зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях колегії райдержадміністрації. За підсумками розгляду видаються відповідні розпорядження голови райдержадміністрації. Зазначеними розпорядженнями керівникам управлінь, відділів, структурних підрозділів районної державної адміністрації, головам виконавчих комітетів сільських, селищних рад вказано забезпечити кваліфікований, неупереджений і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених в них питань.
 Постійно проводиться аналіз звернень, які надходять до райдержадміністрації, у тому числі через органи влади вищого рівня, а саме від обласної державної адміністрації, обласної ради, прокуратури, що дає можливість бачити проблеми людей, за необхідності втручатися, виправляти стан справ.
 За результатами проведеного аналізу встановлено, що за 2012 рік розглянуто 178 звернень, що на 76 звернень менше, ніж за 2011 рік. Слід зазначити, що протягом останніх років кількість звернень громадян до районної державної адміністрації зменшується.
 Індивідуальних звернень надійшло 163, колективних – 15, повторних – 29. За аналізований період до райдержадміністрації із органів влади вищого рівня передано на розгляд 90 звернень (у 2011 році - 114), з них 27 – від урядової та обласної «гарячих» ліній, 1 – від органів прокуратури). Із зазначеної кількості звернень до обласної державної адміністрації 32 звернення надійшли від жителів м.Тернополя, що становить третину від загальної кількості.
  У зверненнях громадян, отриманих райдержадміністрацією, було порушено питання різної тематики. Чільне місце серед них займають питання аграрної політики та земельних відносин – 64, соціального захисту – 11, питання комунального господарства – 21, житлові питання – 3, транспорту і зв’язку –12 тощо. Порівняно з 2011 роком зросла кількість звернень, що стосуються оплати праці (в 2011 році – 6 звернень, в 2012 – 10 звернень).
 Районна державна адміністрація працює над створенням умов для участі заявників у перевірці поданих ними звернень. Практикується розгляд звернень громадян відповідними комісіями (при необхідності - з виїздом на місцевість).
 Поряд з цим зустрічаються звернення, вирішення яких на рівні органів виконавчої влади та місцевого самоврядування неможливе, або суперечить чинному законодавству. Неодноразово до районної державної адміністрації зверталася жителька м. Тернополя Ніколюк І.М. щодо приватизації земельної ділянки в с.Романівка. Дане звернення було розглянуто комісією в складі представників Головного управління Держкомзему у Тернопільській області, управління Держкомзему у Тернопільському районі, Романівської сільської ради за участі заявниці, за місцем розташування земельних ділянок в с. Романівка. Комісія, врахувавши всі представлені документи та матеріали, надала конкретні рекомендації щодо вирішення даного питання. Проте заявниця із рішенням комісії не згідна, пише повторні звернення, при цьому не допускаючи на ділянку членів комісій.
Серед постійних скаржників слід відмітити Баб’як М.Г., жительку с.Настасів, (скарги на сільського голову та екологічну ситуацію в селі), Вороняк І.С., жительку м.Тернополя, (про демонтаж підпорного муру), Башняка О.С., Андрієвського І.П., жителів с.В.Гаї, (про розрахунок за оренду паїв орендарем Самотягою О.В., ПП «Онікс»), 
 Слід зазначити, що відмова у задоволенні прохання громадян пов’язана із можливістю вирішення даного питання виключно в судовому порядку.
 Кожне рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених в заяві, доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на закон і викладення мотивів відмови.
 Під особистим контролем керівництва райдержадміністрації знаходяться звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників війни та жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати–героїня” (3+3).
 
Значна увага приділяється особистому прийому громадян. З понеділка по п’ятницю проводиться прийом громадян головою райдержадміністрації, його заступниками, а також працівниками відділів, управлінь та служб райдержадміністрації. 
На особистому прийомі в голови райдержадміністрації розглянуто 22 звернення громадян, що на 27 менше, ніж за аналогічний період минулого року. Прослідковується також тенденція до зменшення кількості звернень.
Протягом 2012 року керівництвом райдержадміністрації фактично проведено 32 виїзні дні прийому громадян, на яких прийнято 70 жителів району та порушено 63 питання різноманітної тематики.
Найбільше звертаються жителі району з питань: виплати майнових паїв, приватизації земельних ділянок, виділення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, надання матеріальної допомоги тощо.
 Актуальним залишається питання сільського господарства та земельних відносин.
Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації функціонує „гаряча” телефонна лінія, яка проводиться щочетверга головою чи заступниками голови районної державної адміністрації з 11 до 12 год. В 2012 року керівництвом району проведено 36 „гарячих” ліній.

Отже, аналізуючи звернення, що надійшли впродовж 2012 року, можна підсумувати, що загальна їх кількість зменшилась порівняно із минулим роком на 30%. Проте, слід зазначити, що дещо збільшилась кількість звернень з питань оплати праці, в тому числі у галузі освіти, що свідчить про необхідність покращення ситуації в даних напрямках роботи.  
Робота із зверненнями громадян є пріоритетним напрямком роботи райдержадміністрації. Щомісяця здійснюється аналіз роботи із зверненнями громадян і виконання доручень, даних головою. На нарадах, колегіях та постійно діючій комісії не тільки аналізуються та узагальнюються звернення громадян, але вказуються причини, що породжують звернення, обговорюються шляхи їх вирішення та задоволення з найбільш гострих суспільно значущих проблем.
В районній газеті „Подільське слово” публікуються графіки прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення виїзних днів прийомів громадян, „гарячих” телефонних ліній, оприлюднюються офіційні матеріали з питань розгляду звернень громадян.
 Зусилля районної державної адміністрації і надалі будуть спрямовані на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, об’єктивне вирішення порушених громадянами питань відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Заступник керівника апарату –
начальник відділу загального
діловодства райдержадміністрації                                                    С.М.МІКІТІНА




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

   

Актуальна тема

Звернення до сільських, селищних голів

З метою популяризації здорового способу життя протягом березня - жовтня поточного року в Тернопільському районі впроваджується щорічна Всеукраїнська інформаційно-профілактична акція «Відповідальність починається з мене».

Для учасників АТО та членів їх сімей працює гаряча лінія

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Всеукраїнський Центр пошуку полонених, загиблих і зниклих безвісти воїнів АТО готовий допомогти усім хто розшукує своїх рідних, знайомих чи колег

ДОРОЖНЯ КАРТА для проведення лікування та медичної реабілітації демобілізованих

Про проведення в районі заходів шостої  черги мобілізаційного розгортання

ІНФОРМАЦІЯ щодо розвитку туризму в Тернопільському районі

ЗМІНИ до Положення про  порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива 

Все про СУБСИДІЇ

Тернопільська районна державна адміністрація оголошує конкурс про надання супутніх  послуг у приміщенні центру надання адміністративних послуг

УВАГА ЗМІНЕНИЙ ГРАФІК прийому громадян у Тернопільській районній державній адміністрації