Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну

Новини

Роздрукувати 11.01.18 | 12:10

В РДА обговорили процеси впровадження е-документообігу

Питання запровадження електронного документообігу в районній державній адміністрації обговорили на оперативній нараді під орудою керівника апарату РДА Марії Чех.

Участь в нараді взяли також: заступник голови РДА Андрій Кундрат, керівники та представники структурних підрозділів райдержадміністрації. Про  зміни в порядку подачі та реєстрації внутрішніх розпорядчих документів та робочого листування інформувала начальник відділу діловодства та контролю апарату РДА Іванна Люта. За її словами, із 1 січня 2018 року, документи, що надходили у відділ вже зареєстровані у системі АСКОД. Невдовзі систему буде впроваджено і у всіх структурних підрозділах РДА.

     

Під час наради відбувалось жваве обговорення ключових аспектів впровадження е-документообігу.

В ході розмови заступник голови РДА Андрій Кундрат зауважив: «На даний час ми повинні бути добре проінформовані як у технічному, так і в змістовому аспекті питання. Новий порядок реєстрації потребує особливо вчасної подачі інформації та відповідального реагування. Ми маємо відпрацювати єдиний механізм нововведень, в яких немає місця порушенням чи протермінованості».

На завершення наради, Марія Чех звернула увагу на окремі питання контролю за веденням документації, актуальності та оперативності інформації, що  подається. Також, окремо Марія Ярославівна акцентувала увагу  на ретельному складанні планів роботи та звітів про їх викнання.

     

Для довідки: Застосування технологій програмного забезпечення АСКОД дозволить надати користувачам системи зручний та простий інтерфейс, забезпечить формування єдиного реєстру документів та дозволить вирішити питання швидкого обміну кореспонденцією між структурними підрозділами. У порівнянні з традиційним (паперовим) документообігом електронний має багато переваг. Документи, створені за допомогою засобів автоматизації, надійно захищені, швидше доправляються до своїх адресатів, оперативніше опрацьовуються, їх легко знаходити та за потреби вносити зміни. Важливо, що електронний документообіг не потребує фінансових затрат на придбання паперу та друк, а також дозволяє одночасно працювати з великими масивами інформації. При підписанні електронних документів використовується електронний цифровий підпис, що підтверджує достовірність і цілісність документа.