Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Звіти


Звіт

про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації в першому півріччі 2018 року

 

Відповідно до Регламенту райдержадміністрації та планів роботи районна державна адміністрація забезпечує неухильне виконання статті 40 Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Відповідно до вимог вищеназваних законодавчих актів, розпоряджень голови обласної державної адміністрації в районній державній адміністрації здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:

- 02.02.2018 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та місцевих рад району в 2017 році (розпорядження райдержадміністрації від 02.02.2018 року № 30-од);

- проведено шість засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян при райдержадміністрації;

- забезпечено функціонування телефонної “гарячої” лінії районної державної адміністрації (розпорядження від 19.12.2017 року № 477-од) та телефону довіри;

- проводиться роз'яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистого прийому громадян через районну газету “Воля” та офіційний веб-сайт райдержадміністрації (www.oda.te.gov.ua/tepebovlyanska);

- затверджено графіки усного та виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації у І півріччі 2018 року (розпорядження райдержадміністрації від 19.12.2017 року № 477-од).

Усі звернення громадян перебували на контролі у райдержадміністрації та згідно резолюцій голови, на час його відсутності – першого заступника голови, були розглянуті виконавцями. Порушень термінів розгляду звернень не має.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 243 звернення, в тому числі - 103 письмових звернення. Проведено 49 прийомів громадян, зареєстровано 140 звернень (161 громадянин). Із загальної кількості звернень, які надійшли на особистий прийом громадян, 70 звернень - з виїзного прийому громадян. Керівництвом райдержадміністрації проведено 15 виїзних прийоми в населених пунктах району.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень до райдержадміністрації збільшилась на 115 звернень.

За результатами розгляду станом на 01.07.2018 року 35 звернень вирішено позитивно, на 195 звернень дано роз’яснення, 3 звернення направлено за належністю та 10 звернень знаходяться на розгляді у виконавців.

Безпосередньо до райдержадміністрації громадяни зверталися з таких питань: соціального захисту – 86 (це звернення щодо надання грошової допомоги на лікування, призначення та перерахунку субсидії), комунальне господарство – 43, транспорту та зв’язку – 28 , аграрної політики і земельних відносин – 34, екології та природних ресурсів – 6, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 4, освіти - 3.

До райдержадміністрації в І півріччі зверталися громадяни пільгової категорії, зокрема: інваліди І, ІІ, ІІІ групи –27; пенсіонери – 22; члени багатодітних сімей – 5, одинокі матері – 5, учасники АТО - 5.

З питання виділення матеріальної допомоги поступило 24 звернення, що на 8 більше, ніж за відповідний період минулого року (виділено коштів на суму 16500 грн).

Від жителів району через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 17 звернень, що на 1 звернення менше, ніж  в аналогічному періоді 2017 року. Кількість звернень через органи влади вищого рівня склала: через Адміністрацію Президента України – 1(+1), обласну державну адміністрацію – 14 (+7), Кабінет Міністрів України 2 (+2), обласну раду 0 (-1). Жодного звернення не поступило до Верховної Ради України.

Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушуються у колективних зверненнях громадян, яких надійшло 19, що на 4 звернення більше в порівнянні з І півріччям 2017 року. Надійшло 14 повторних звернень (освіта, земельні питання, комунальне господарства, транспорт та зв'язок, соціального захисту).

Крім того, зареєстровано 52 звернення від жителів району, які надійшли на урядову “гарячу” телефонну лінію, що на 22 більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. В цих зверненнях піднімалися питання призначення субсидій, виплата соціальних допомог та пільгового перевезення. За результатами розгляду звернень на урядову “гарячу” лінію 4 вирішено позитивно, на 48 дано роз’яснення.

До районної державної адміністрації надійшло 14 запитів на публічну інформацію, що на 7 більше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Всі запити розглянуто у визначені законом терміни. На 7 запитів надано інформацію, на 6 - роз’яснення, а 1 запит надіслано належному розпоряднику.

На виконання пунктів 1.4 та 1.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль та забезпечено проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників та інвалідів війни. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері, учасники АТО та члени їх сімей, а також інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Питання щодо виконавської дисципліни у роботі із документами, що стосуються звернень громадян, перебувають на постійному контролі в голови районної державної адміністрації.

Відповідно пункту ?.9 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 функціонує телефонна “гаряча” лінія райдержадміністрації. Протягом звітного періоду на “гарячу” телефонну лінію райдержадміністрації поступило 32 звернення. Протягом І півріччя 2018 року на телефон довіри голови райдержадміністрації не поступило жодного звернення.

На виконання пункту 5.2 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 забезпечено систематичне висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційному веб-сайті узагальнених матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами районної державної адміністрації, виїзних днів прийому громадян головою, заступниками голови райдержадміністрації.

На виконання вимог пункту 6.2 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та для здійснення моніторингу роботи із розгляду звернень громадян, цифрові дані та аналітична довідка за підсумками роботи за I півріччя 2018 року надається відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.