|
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
м. Шумськ, вул. Українська, 59 каб. 101 |
|
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок, середа, четвер: 800-1715;
п’ятниця 800-1600, вівторок,: 800-2000
|
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
Телефон/факс: (03558)2-23-77
cnup_shumsk@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|
Закони України |
Ст. 27 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
|
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
|
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
|
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява згідно форми |
|
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання |
1. засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою або договір |
|
|
2. |
|
адміністративної послуги, а також вимоги до них |
3. суперфіцію
(під терміном «засвідчена в установленому порядку» мається на увазі або нотаріальне посвідчення документа або посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації, що надає такий документ);
4. засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову (у разі необхідності)
(зазначенні вимоги застосовуються у випадках, коли наміри забудови мають не всі співвласники земельної ділянки або домоволодіння. Крім того, зазначена норма, у вигляді договору суперфіцію, має бути задіяна у разі передачі права на забудову іншій особі, що не є власником земельної ділянки);
5. ескізні наміри забудови
(виконується у довільній графічній та текстовій формі і містить інформацію щодо місця розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстаней до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасадів та планів поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, переліку систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
6. проект будівництва
(розробляється та включається до будівельного паспорта лише за бажанням замовника).
|
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Прийом вхідного пакету документів.
2. Визначення відповідность намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
3. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
|
Нормативно-правові акти, |
- |
|
на підставі яких стягується плата |
|
|
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
- |
|
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
- |
|
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
|
|
Результат надання адміністративної послуги |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
|
Способи отримання відповіді (результату) |
|
|
Примітка |
|