Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

До відома

 

    

В відділі економічного розвитку райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-24-92 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

************************

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

    Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

   

    *********************

    При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

Новини

Роздрукувати 14.06.18 | 10:38

Підволочиське відділення Кременецької ОДПІ інформує

Надміру сплачену суму єдиного внеску повернуть при припиненні підприємницької діяльності

 

Органи Державної фіскальної служби (далі – ДФС) при поверненні помилково та/або надміру сплачених сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ) керуються Порядком зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 16.01.2016 №6 (далі – Порядок №6).

Повернення надміру або помилково сплачених сум ЄВ здійснюється на підставі заяви платника про таке повернення.

Підставою для зняття з обліку у контролюючих органах платників податків, державна реєстрація припинення яких здійснюється згідно із Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», є надходження від державного реєстратора відомостей про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру. Фізична особа – підприємець знімається з обліку після проведення передбаченої законодавством перевірки, здійснення остаточного розрахунку зі сплати ЄВ та закриття інтегрованих карток платника (далі – ІПК).

Відповідно до Порядку ведення органами ДФС України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 №422 (далі – Порядок №422), визначено, що в інформаційній системі органів ДФС ІПК закриваються із встановленням дати закриття за умов:

- погашення сум податкового боргу, заборгованості зі сплати єдиного внеску, штрафних санкцій та пені та/або списання сум податкового боргу, штрафних санкцій та пені;

- повернення платнику помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та/або списання до бюджету за заявою платника;

- повернення платнику помилково та/або надміру сплачених коштів ЄВ та/або списання до фондів соціального страхування за заявою платника;

- відсутності розстрочених (відстрочених) грошових зобов’язань або податкового боргу, не погашених на дату закриття ІКП.

При цьому згідно із абзацом третім п. 4 глави 1 розділу ІІ Порядку №422 після припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця на підставі судового рішення та/або після проведення державним реєстратором спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи помилково та/або надміру сплачені грошові зобов’язання та кошти ЄВ (при відсутності заяви платника податків про їх повернення) списуються до бюджету та до фондів соціального страхування за рішенням керівника (заступника керівника) органу ДФС.

Таким чином, фізична особа – підприємець, при державній реєстрації припинення підприємницької діяльності, має можливість повернути суму надміру сплаченого ЄВ на підставі заяви, яка подається до дати зняття з обліку такого платника.

 

Майже 566 млн грн спрямувала до бюджету Тернопільська митниця ДФС

 

За п’ять місяців поточного року Тернопільська митниця ДФС перерахувала до державного бюджету 565,9 млн грн. Це на 69,3 млн грн більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Зокрема, спрямовано 492,4 млн грн податку на додану вартість, 57,7 млн грн мита, 14,1 млн грн акцизного податку, 1,8 млн грн плати за здійснення митних формальностей та інших надходжень.

Найбільший вплив на зростання надходжень у січні-травні мала сезонна активізація імпортерів сільськогосподарської техніки. Всього при ввезенні такої техніки та частин до неї сплачено 142,6 млн грн (25% від адміністрованої суми податків).

Вагомий вплив мало також збільшення обсягів ввезення найбільших платників в зоні діяльності митниці. Тільки 5 найбільших платників податків (не враховуючи імпортерів с/г техніки) сплатили до бюджету 156,5 млн грн (28% від адміністрованої суми).

Ввезення автомобілів громадянами забезпечило надходження 10% платежів, однак порівняно з минулим роком спостерігається спад обсягів ввезення.

Серед товарів, при митному оформленні яких сплачено найбільше податків, переважно легкові автомобілі (сплачено 57 млн грн), сідельні тягачі та трактори (сплачено 44,7 млн грн) і машини для збирання врожаю (сплачено 37,7 млн грн).

Коли позичені кошти треба оподаткувати

 

Головне управління ДФС у Тернопільській області нагадує, що відповідно до п. п. 14.1.257 п. 14.1 ст. 14 розділу І Податкового кодексу України (далі – ПКУ) поворотна фінансова допомога - це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення.

Згідно із п. 177.1 ст. 177 розділу IV ПКУ оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб - підприємців, які отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності.

Враховуючи те, що отримання фізичною особою – підприємцем поворотної фінансової допомоги (позики) відповідно до умов договору підлягає обов’язковому поверненню у визначений строк, то протягом дії договору сума поротної фінансової допомоги не включається до складу доходу суб’єкта господарювання.

При цьому, слід зазначити, якщо сума поворотної фінансової допомоги не повертається у визначений у договорі термін, то вона включається до складу доходів фізичної особи – підприємця та оподатковується на загальних підставах.

 

Реєстр РРО оновлено

Державна фіскальна служба України наказом від 6 червня 2018 року №362 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Нагадаємо, що у ньому наводять перелік моделей, модифікації РРО, дозволених до первинної реєстрації, та РРО, первинну модифікацію яких заборонено.

Відповідно попередній перелік, який затверджений наказом ДФС від 20.02.18 р. №79, втратив чинність.

 

Податкова накладна при анулюванні реєстрації платника ПДВ

 

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що в податковій накладній, що складається при анулюванні реєстрації платника податку за операціями з визначення податкових зобов’язань за товарами/послугами, необоротними активами, які були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, у верхній лівій частині у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» робиться помітка «X» та зазначається тип причини – «10».

У рядку «Індивідуальний номер отримувача (покупця)» в таких податкових накладних проставляється умовний індивідуальний податковий номер «600000000000», а в рядку «Отримувач (покупець)» платник податку зазначає власне найменування (П.І.Б.).

Розділ Б податкової накладної заповнюється в такому порядку:

- в графі 2 «Номенклатура товарів/послуг продавця» – зазначаються дати складання та порядкові номери податкових накладних, на підставі яких формувався податковий кредит;

- в графі 4 «Умовне позначення українське» – вказується «грн»;

- в графі 10 «Обсяги постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ» –вказується вартість (частина вартості) товару/послуги, необоротного активу, на яку нараховується податок, згідно з основною ставкою податку та ставкою податку 7 відс., які застосовуються при нарахуванні податкових зобов’язань;

- графа 11 заповнюється виключно платниками ПДВ – сільськогосподарськими товаровиробниками.

Графи 3.1, 3.2, 3.3, 5 – 9, 11 не заповнюються.

 

Порядок обліку платників ЄВ змінено з 8 червня

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що з 8 червня 2018 року набирає чинності наказ Міністерства фінансів України від 29.03.2018 №393 «Про затвердження змін до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціального страхування» (далі – Наказ).

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» внесені зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та встановлено, що:

- платниками єдиного внеску є члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах;

- взяття на облік таких осіб здійснюється не пізніше робочого дня з дня отримання від них відповідної заяви.

Наказом визначається форма заяви про взяття на облік платника єдиного внеску (члена фермерського господарства) (форма №12-ЄСВ) та процедури взяття на облік платників єдиного внеску – членів фермерського господарства.

Заява за формою №12-ЄСВ подається членом фермерського господарства до контролюючого органу за його місцем проживання та окрім члена фермерського господарства підписується Головою фермерського господарства, членом якого він є.

Також Наказом визначаються процедури заміни повідомлення про взяття на облік платників єдиного внеску за формою №2-ЄСВ, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

При внесенні змін до даних, що вказуються у повідомленні за формою №2-ЄСВ (найменування, прізвище, ім'я, по батькові, місцезнаходження, місце проживання платника єдиного внеску, контролюючого органу, в якому платник єдиного внеску перебуває на обліку тощо), повідомлення за формою №2-ЄСВ підлягає заміні у контролюючому органі.

Контролюючий орган видає (надсилає) платнику єдиного внеску нове повідомлення протягом двох робочих днів після отримання від платника заяви із зазначенням причин заміни та старого повідомлення.

У такому ж порядку видається нове повідомлення замість зіпсованого чи втраченого.

 

За п’ять місяців цього року центри обслуговування платників Тернопыльщини надали понад 60 тисяч адмінпослуг

 

Протям січня-травня 17 Центрів обслуговування платників ГУ ДФС у Тернопільській області відвідало 181 599 платників податків. Фахівці ГУ ДФС і ОДПІ надали їм 60 318 адміністративних послуг. Це на 18 958 послуг більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Серед них найбільш запитуваною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За 5 місяців таку послугу було надано 26 227 громадянам.

Також користуються попитом у суб`єктів господарювання послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (майже 18,5 тисяч відомостей); надання витягу з реєстру платників єдиного податку (майже 3 тисячі витягів); реєстрації книг обліку розрахункових операцій (майже 3 тисячі послуг).

Окрім цього, у приміщенні ЦОП Тернопільської ОДПІ можна безкоштовно отримати послугу з видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадян. Зокрема, протягом 5 місяців 2018 року згенеровано 6 306 відкритих ключів електронного цифрового підпису.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги