Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

До відома

 

    

В відділі економічного розвитку райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-24-92 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

************************

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

    Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

   

    *********************

    При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну / Економіка

Захист прав споживачів


Захист прав споживачів

Конституцією України гарантується для громадян право на безпечне для життя і здоров'я довкілля, вільного доступу до інформації про стан довкілля, про якість харчових продуктів і предметів побуту. Передбачено також, що держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.

Базовим нормативним актом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг, і встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів є Закон України «Про захист прав споживачів».

Уповноваженим органом виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) та її структурні підрозділи, зокрема в області - Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області (м. Тернопіль, вул. Промислова, 20 – телефон «гарячої лінії» для звернень громадян 52-10-10: сайт в мережі інтернет http://dpss-te.gov.ua/) в структурі якого є Управління захисту споживачів (розташоване в м. Тернопіль, бульв. Шевченка, 11 – тел. 52-83-71; сторінка на сайті в мережі інтернет http://dpss-te.gov.ua/upravlinnia-zahistu-spozhivachiv).

Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області надає консультації та розглядає звернення споживачів щодо порушення їх законних прав у встановлені чинним законодавством терміни, при необхідності здійснює перевірку та вживає заходів впливу до суб’єктів господарювання.

Споживач може звернутися в Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області із заявою, скаргою щодо порушення його прав або ж з пропозицією в усній або письмовій формі.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі в керівництва державного органу або за допомогою засобів телефонного зв’язку через телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення подається громадянином до установи особисто або через уповноважену ним особу (повноваження якої оформлені відповідно до законодавства), або відсилається поштою. Письмове звернення також може бути надіслане в електронній формі з відправленням на електронну адресу органу або ж необхідно зайти на сайт Управління в розділ «Електроне звернення» заповнити необхідні дані та відправити звернення.

В зверненні необхідно зазначити прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викласти суть справи та додати копії підтверджуючих документів про придбання товару (послуги) або гарантійні зобов’язання суб’єкта господарської діяльності. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Зразки звернень з питань захисту прав споживачів до Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області та інша корисна інформація розміщені на сайті Управління за посиланням http://dpss-te.gov.ua/zrazki-skarg

 

1. Законодавство у сфері захисту прав споживачів, зокрема:

 

-          Закон України «Про захист прав споживачів»

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12/ed20030611

 

-          розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 217-р «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»

https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249869713

 

-          розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»

https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-derzhavnoyi-politiki-u-sferi-zahistu-prav-spozhivachiv-na-period-do-2020-roku

 

-          постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-п

 

-          постанова Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/667-2015-п

 

2. Зразки скарг про порушення законодавства про захист прав споживачів розміщені на сайті Держпродспоживслужби http://consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/

 

3. Пам’ятки і настанови для споживачів в ситуаціях, коли їх права порушуються найчастіше за       зразком,      розміщеному         на сайті Держпродспоживслужби

http://consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги