Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

До відома

 

    

В відділі економічного розвитку райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-24-92 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

************************

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

    Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

   

    *********************

    При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну / Економіка

Захист прав споживачів


Захист прав споживачів

 

1. Законодавство у сфері захисту прав споживачів, зокрема:

 

-          Закон України «Про захист прав споживачів»

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12/ed20030611

 

-          розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 217-р «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»

https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249869713

 

-          розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»

https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-planu-zahodiv-z-realizaciyi-koncepciyi-derzhavnoyi-politiki-u-sferi-zahistu-prav-spozhivachiv-na-period-do-2020-roku

 

-          постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-п

 

-          постанова Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/667-2015-п

 

2. Зразки скарг про порушення законодавства про захист прав споживачів розміщені на сайті Держпродспоживслужби http://consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/

 

3. Пам’ятки і настанови для споживачів в ситуаціях, коли їх права порушуються найчастіше за       зразком,      розміщеному         на сайті Держпродспоживслужби

http://consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги