Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2017 році


Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації у 2017 році

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що облдержадміністрацією, її структурними підрозділами, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення області, дотримання конституційних прав і свобод громадян.

Упродовж 2017 року до обласної державної адміністрації надійшло 3481звернення, що на 386 або на 11 відсотків більше ніж у 2016 році, з них 171 (4,9 відсотка) колективне, позитивно вирішено 1180 звернень громадян (34 відсотки). Найбільша частка від загальної кількості зареєстрованих звернень надійшла від мешканців Збаразького, Гусятинського, Підволочиського, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 ,,Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи ,,Урядовий контактний центр” структурними підрозділами обласної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами міських рад міст обласного значення забезпечено оперативне реагування на дзвінки громадян області. Як наслідок помітно зменшилась кількість звернень громадян на урядову телефонну ,,гарячу лінію” з 5840 одиниць у 2016 році до 3947 за звітний період.

Значна частина заявників, які телефонували на урядову телефонну ,,гарячу лінію” порушували питання соціального захисту, висловлювали невдоволення недостатнім розміром субсидії та відмовою у її наданні, монетизації залишків невикористаних коштів субсидії, вчасного отримання різних видів соціальних виплат тощо. Помітно посилилася критика недоліків у сфері функціонування комунального господарства, непокоять заявників і проблеми у галузі охорони здоров’я, а саме забезпечення медичними препаратами, встановлення групи інвалідності. Телефонували жителі області також стосовно питань аграрної політики, покращення житлових умов та з інших питань.

Найбільш актуальними всі ці проблеми були для жителів Борщівського, Бучацького, Гусятинського, Кременецького, Тернопільського районів та міста Тернополя.

За звітний період спостерігається зменшення надходження звернень до облдержадміністрації від жителів міста Тернополя – 1186 одиниць у 2017 році проти 1273 за відповідний період минулого року. Жителі міста неодноразово порушували питання надання одноразової грошової допомоги на лікування, призначення та виплати субсидій на житлово-комунальні послуги, роботи житлово-комунального господарства та інші.

У 2017 році до органів влади надійшло 462 звернення від учасників війни та бойових дій, 44 – від багатодітних родин. У цих зверненнях громадяни найбільше порушували питання стосовно надання одноразової матеріальної допомоги на лікування, покращення житлових умов та інші.

Слід зазначити, що у 2017 році позначається незначне збільшення надходження повторних звернень – з 107 одиниць упродовж 2016 року до 138 за звітний період.

У тематичній структурі звернень громадян, які надійшли до облдержадміністрації у 2017 році найбільшу частку складають наступні питання:

- питання соціального захисту 1551 звернення проти 1531 за минулий рік, з них 1167 прохання про надання одноразової матеріальної допомоги на лікування. Найбільше їх надійшло від мешканців Гусятинського, Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя;

- питання аграрної політики, врегулювання земельних відносин, а також розроблення та затвердження проектів землеустрою 347 звернень (502 одиниці за 2016 рік). Найбільше ця проблема турбувала жителів міста Тернополя;

- житлово-комунального господарства (висока вартість житлово-комунальних послуг та ремонт місцевих доріг) 154 звернення у 2017 році та 165 за 2016 рік. Найбільше з цієї проблематики надійшло листів теж від жителів міста Тернополя.

- питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, цей показник зменшився з 136 звернень за минулий рік до 104 за 2017 рік. Найбільша частка від загальної кількості таких звернень надійшла від жителів міста Тернополя.

На особистому прийомі до керівництва обласної державної адміністрації подано 221 звернення, що на 30 одиниць менше, ніж у минулому році. Найбільше до керівників області звертались жителі Підволочиського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

Невідкладного реагування потребували також колективні звернення громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації і в яких заявники повідомляли найгостріші свої проблеми. На всі питання, проблеми порушені у зверненнях, вживались заходи щодо їх вирішення або надавались обґрунтовані роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Слід зазначити, що у 2017 році помітно знизилась кількість звернень громадян до органів влади вищого рівня. Так, на розгляд до облдержадміністрації надійшло 271 звернення проти 406 заяв і скарг упродовж 2016 року. Зокрема, з Адміністрації Президента України – 155 або 4,4 відсотка, від Кабінету Міністрів України – 86 або 2,5 відсотка і Верховної Ради України 30 або 0,8 відсотка. Найбільше звернулись до високопосадовців жителі Борщівського і Гусятинського районів, а також міст Чорткова, Кременеця і Тернополя.

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівництва місцевої виконавчої влади і місцевого самоврядування переважають листи пенсіонерів, інвалідів, багатодітних сімей, учасників антитерористичної операції на сході України. Від цієї категорії населення надійшло 1188 звернень, що становить 34 відсотки від загальної кількості. В своїх листах вони звертались з проханням призначення субсидій, щодо високих тарифів на житлово-комунальні послуги, забезпечення медикаментами за пільговими цінами, виділення коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат та інші.

Звернення зазначених категорій громадян розглядались керівництвом облдержадміністрації, перебували на постійному контролі та вживались заходи щодо їх позитивного вирішення.

Робота по розгляду звернень громадян, організації особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.




Анонси подій

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg

Актуальна тема

Детінізація економіки

Присвоєння почесного звання України "Мати- героїня"