Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну / Звернення громадян

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли

 до обласної державної  адміністрації  у І кварталі 2017 року

 

У першому кварталі 2017 року органи виконавчої влади області працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”.

Здійснено відповідні заходи щодо підвищення ефективності роботи з реалізації громадянами конституційного права на звернення, оперативного і в повному об’ємі розгляду проблем, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Ці питання розглянуті на засіданнях колегій райдержадміністрацій та  структурних підрозділах облдержадміністрації. За підсумками розгляду видано відповідні розпорядження та доручення.

Упродовж І кварталу 2017 року до обласної державної адміністрації надійшло 1373 звернення громадян. На особистому прийомі до керівництва облдержадміністрації подано 58 звернень. В порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилась  на 387 одиниці. Значне зростання кількості звернень громадян зумовлено надходженням заяв від жителів області до голови облдержадміністрації стосовно надання одноразової грошової допомоги на лікування з фонду голови облдержадміністрації.

Найбільше до обласної державної адміністрації звернулося жителів із Зборівського, Підволочиського,  Теребовлянського, Тернопільського районів та м. Тернополя.

У І кварталі цього року одержано 42 колективних звернення, що відповідає показнику  за відповідний період минулого року. Їх питома вага становить 3 відсотка від загальної кількості. В основному в колективних зверненнях  порушуються проблеми ремонту доріг, об’єктів соціально-культурного призначення та інші.

Серед авторів звернень – найменш захищені категорії населення: ветерани праці, пенсіонери, учасники війни, члени багатодітних сімей, учасники антитерористичної операції на сході України  – 580 звернень або 42 відсотка. Дану категорію найбільше турбують питання забезпечення медикаментами, надання грошової допомоги, оплата житлово-комунальних послуг, покращення житлових умов, врегулювання земельних  відносин тощо.

Щодо повторних звернень, то за підсумками І кварталу 2017 року спостерігається тенденція до збільшення їх частки від загальної кількості громадян і становить 2,2 відсотка (у І кварталі 2016 року – 1,9 відсотка). Найбільше повторних звернень надійшло від жителів м. Тернополя.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 77 листів та скарг, що на 13 одиниць менше ніж за відповідний період минулого року і становить 5,6 відсотка від загальної кількості. Найбільше звернень надійшло в Адміністрацію Президента України - 38 або 2,7 відсотка, Кабінет Міністрів України – 31 або 2,2 відсотка. Найчастіше звертались до високопосадовців   жителі Гусятинського району та міста Тернополя.

Слід відмітити. що за звітний період до обласної державної адміністрації надійшло 585 звернень від жителів міста Тернополя, що становить 42,6 відсотка від загальної кількості отриманих звернень (за аналогічний період минулого року   – 47,3 відсотка).

За тематикою, кількістю та гостротою звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації можна виділити 3 напрямки актуальної проблематики.

          1. Питання соціального захисту.

          Всього отримано 878 звернень, що на  326 більше ніж за відповідний  період минулого року. Найбільше таких звернень надійшло від жителів  Гусятинського, Зборівського, Підволочиського, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

        2. Питання  сільського господарства, врегулювання земельних відносин.

 До обласної державної адміністрації надійшло 104 звернення, що на 51 одиницю менше  ніж за відповідний період  минулого  року. Найбільше звернень з цих питань надійшло від жителів  Гусятинського району та міста Тернополя.

3. Питання діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин.

Всього отримано 194 звернення, що на 179 більше ніж за відповідний період минулого року. Найбільша частка таких звернень стосується питання   реєстрації статутів релігійних громад у новій редакції відповідно до вимог прийнятих Верховною Радою України змін до Податкового кодексу України.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р № 898 ,,Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи ,.Урядовий контактний центр” та з метою оперативного реагування та всебічного вирішення питань, порушених громадянами на урядовій телефонній ,,гарячій лінії” проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення.

Упродовж І кварталу 2017 року на урядову телефонну ,,гарячу лінію” надійшло 1076 звернень від жителів області. Вагому частину надходжень складають питання  соціального захисту, надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення безкоштовними медичними препаратами, нарахування оплати за житлово-комунальні послуги, а також питання оплати праці  та інші. Найчастіше дзвонили на урядову телефонну ,,гарячу лінію” жителі Борщівського, Бучацького, Гусятинського районів та міста Тернополя.

Робота по розгляду звернень громадян, організації   особистого   прийому перебуває   на   постійному   контролі в керівництва Тернопільської обласної державної  адміністрації.



Дивіться також

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg 

http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/news/detail/136422.htm  

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/09122016_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/strateg_b.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/program_b2017.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg