Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну / Звернення громадян

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли

 до обласної державної  адміністрації  у продовж першого півріччя 2016 року

 

Упродовж першого півріччя 2016 року до обласної державної адміністрації надійшло 1718 звернень громадян, що на 735 більше, ніж за        відповідний період 2015 року або на  43  відсотка. Із них 1573 – письмових , що на 48 відсотків більше за відповідний період минулого року та 145 – на особистому прийомі керівництва обласної державної адміністрації. За відповідний період  до   облдержадміністрації звернулося понад 2020 громадян або на 20 відсотків  більше, ніж то рік.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування  понад 2960  звернень громадян, які надійшли на телефонну ,,гарячу лінію”  Урядового контактного центру, що на 1660 звернень більше, або на              56 відсотків ніж за січень-червень 2015 року.   Переважна  більшість заяв, скарг та пропозицій надійшла від мешканців міста Тернополя, Борщівського,  Бучацького,  Заліщицького та Кременецького районів.

У порівнянні з минулим роком на 14 одиниць збільшилася  кількість звернень, що надійшли від жителів Тернопільської області через органи влади вищого рівня. В основному їх надходження були з міста Тернополя,  Борщівського,  Бучацького та Гусятинського районів. 

Зокрема, з числа звернень, розглянутих в обласній державній адміністрації, громадяни області  спрямували до:

- Адміністрації Президента України – 90 або 5,2 відсотка;

- Кабінету Міністрів України – 49 або  2,8 відсотка;

- Верховної Ради України – 30  або 1,7 відсотка;

- інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств –  40 або 2,3 відсотка.

Водночас, упродовж першого півріччя цього року значно знизився показник колективних і повторних звернень на 36 одиниць або 36  відсотків  і на 72 одиниці або 63 відсотка відповідно. Проте, найбільше повторних звернень надійшло від жителів міста Тернополя.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до обласної державної адміністрації. Отже,  проведений моніторинг звернень громадян у першому півріччі  2016 року наступний.

Процеси суспільно-політичного та економічного реформування, прийняття низки урядових рішень з соціальних питань викликали значне збільшення надходження звернень з питань соціального захисту населення (надання одноразової матеріальної допомоги ) – 911 або 53 відсотка від загальної кількості. Найбільше з цієї проблематики звертались мешканці міста Тернополя,    Збаразького, Підволочиського та Тернопільського районів.

З питань  аграрної політики і земельних відносин надійшло  298 звернень або 17,3 відсотка від загальної кількості. Насамперед вони надходили від жителів міста Тернополя та Тернопільського району. Відповідно до чинного законодавства, більшість цих питань повинні вирішуватись в судовому порядку.

У численних зверненнях відображено виняткову гостроту проблем, пов’язаних з функціонуванням комунального господарства 79 або 4,6 відсотка  від загальної кількості. Найбільше ця проблема турбувала мешканців міста Тернополя.

Пріоритетними продовжують залишатися питання освіти, науково-технічної, інтелектуальної власності – 43 звернення, порівняно з першим півріччям 2015 року їх  збільшилось на 17 одиниць. Найбільше ці питання турбували мешканців міста Тернополя.

Особливої актуальності набули також питання екології та природних ресурсів.  За аналогічний період минулого року з вищезгаданого питання поступило 5 звернень,  з початку цього року їх надійшло 17. Найбільше від жителів міста Тернополя.

Помітно зменшилась кількість листів  з питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 63 або 3,6 відсотка від загальної кількості, проти 76 звернень за відповідний період минулого року. Такі скарги переважно надходили від жителів Гусятинського, Тернопільського районів та міста Тернополя

Упродовж  січня – червня  поточного року значно зменшилось надходження  звернень громадян  з питань діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин. Із 49 до 29 звернень

Проте, зменшилася кількість звернень громадян з питань охорони здоров’я – 53 проти 66 за відповідний період минулого року. Дана проблема особливо турбувала мешканців міста Тернополя  та Шумського району.

Майже незмінною залишилася динаміка надходження звернень громадян, поданих на особистому прийомі. Найбільше до керівництва обласної державної адміністрації звертались громадяни з міста Тернополя, Бучацького, Гусятинського та Тернопільського районів. Питання, що порушували громадяни у своїй  більшості  належать до компетенції місцевих органів влади.

            У загальному обсязі листів громадян,  їх звернень під час усних прийомів до керівництва обласної державної адміністрації, переважають в основному від пенсіонерів, інвалідів, одиноких і багатодітних родин, ветеранів праці, дітей війни, учасників бойових дій. Від вищезгаданих категорій громадян надійшло 768 звернень, що становить 44,7 відсотка від загальної кількості. Цьому сприяли в основному три чинники, зокрема, підвищення цін,  в першу чергу на медикаменти та продукти харчування, збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги. Також  порушувались питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидій, виділення земельних ділянок для  індивідуального житлового будівництва та інші.

Особлива увага з боку керівництва облдержадміністрації приділялась зверненням  учасників антитерористичної операції та бойових дій, інвалідів, багатодітних сімей, жінок, яким присвоєне почесне звання ,,Мати-героїня”, одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту й підтримки.

Згідно із затвердженими  графіками  від 31 грудня 2015 року № 01-77/01.02-08;  від 02 лютого 2016 року № 01-09/01.02-8 прийому громадян в обласній державній адміністрації; проведення виїзних днів прийому громадян; роботи телефонної ,,гарячої лінії”, склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в обласній державній адміністрації  та виданим  розпорядженням голови облдержадміністрації  від 11 березня 2016 року № 129-од ,,Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 13 лютого 2008 року №103” оприлюднюються відомості  на веб-сайті облдержадміністрації та  розміщуються в адміністративних будинках органів виконавчої влади та місцевого  самоврядування.

Дотримуючись вищевказаних графіків керівництвом обласної державної адміністрації протягом першого півріччя 2016 року проведено 21 особистих та 3 виїзних прийомів громадян, а також належним чином здійснено 15 телефонних ,,гарячих ліній” для жителів області.  Щоразу  проведення  особистого прийому громадян керівниками області висвітлюються  в засобах масової інформації.

У березні поточного року на засіданні колегії обласної державної адміністрації розглянуто питання ,,Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2015 році”, за результатами якого видано розпорядження голови обласної державної адміністрації від 02 березня 2016 року № 120-од. Аналітична довідка з означеного питання розміщена на веб-сайті облдержадміністрації.

         У березні-травні 2016 року проведено семінари, навчання з відповідальними працівниками районних державних адміністрацій і             структурних підрозділах облдержадміністрації, які працюють із зверненнями громадян.

За звітний період  проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в управліннях розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження облдержадміністрації; містобудування та архітектури облдержадміністрації, а також у Бережанській, Борщівській, Кременецькій райдержадміністраціях про що підготовлено відповідні  довідки.

З початку цього року головою обласної державної адміністрації заслухано особисті  доповіді голів  Бережанської, Заліщицької, Збаразької та  Козівської райдержадміністрацій. Їх робота в цьому напрямку визнана такою, що            відповідає чинному законодавству.

Розглянувши звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги, виділення коштів на лікування,  проведення хірургічних операцій  з початку цього року  головою обласної державної адміністрації  виділено грошову допомогу малозабезпеченим категоріям населення  на суму 97 тисяч гривень та учасникам бойових дій  на суму – 153 850 гривень.

Робота по розгляду звернень громадян, організації  особистого  прийому перебуває  на   постійному   контролі  в   керівництва Тернопільської обласної державної  адміністрації.

 

 

 

 

 

 

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли

 до обласної державної  адміністрації  у  2015 році

 Упродовж  2015 року робота із зверненнями громадян в органах виконавчої влади і місцевого самоврядування Тернопільської області проводилась відповідно до вимог  Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що облдержадміністрацією вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення області, реалізацію конституційних прав і свобод громадян. Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб обласної державної адміністрації  щодо розгляду  письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва області та звернень на Урядову телефонну ,,гарячу лінію” з метою неухильного забезпечення  всебічного, своєчасного,  об’єктивного  розгляду звернень.

За звітний період до органів виконавчої влади всіх рівнів та органів місцевого самоврядування області надійшло 119145 звернень громадян, у тому числі 63182 надійшли поштою та 55963 - на особистому прийомі, що на 18358  або на 15% звернень більше,  ніж за аналогічний період минулого року.

           Упродовж  2015  року  до  обласної  державної  адміністрації  надійшло 2743 звернення, що на 1104 більше,  ніж у 2014  році або на 40%, з них: 155 – колективних, питома вага яких становить 5,6%, позитивно вирішено – 460 звернення громадян (16,8%). Найбільше звернень надійшло від мешканців Борщівського, Бучацького, Кременецького, Тернопільського районів та міста Тернополя.

 На особистому прийомі до керівництва обласної державної адміністрації подано 306 звернень, що на 52 менше, ніж у минулому році або на 14,5%. Найбільше звертались жителі із міста Тернополя, Тернопільського, Зборівського районів. Питання, що порушували громадяни на особистому прийомі в керівництва облдержадміністрації у своїй більшості належать до компетенції місцевих органів влади.

З числа звернень, розглянутих обласною державною адміністрацією, громадяни спрямували до:

- Адміністрації Президента України – 168 або 6,1 %;

- Кабінету Міністрів України –130 або  4,7 %;

- Верховної Ради України –31  або 1,1 %;

- інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств –  2108 або 76,8 %.

Найбільше мешканці області до органів влади вищого рівня зверталися із Борщівського, Бучацького, Кременецького районів та міста Тернополя.

Знизився показник надходження колективних звернень – з 175  у  2014 році до 155  або на 11,6% упродовж 2015 року. Суттєво збільшилася кількість  повторних звернень відповідно до минулого року – 312  (у 2014 році – 57).

Позитивно вирішено – 460  звернення (16,8%). Однак, відсоток позитивно вирішених відповідно до минулого року знизився на 6%.

За звітний період порівняно з аналогічним періодом 2014 року до обласної державної адміністрації значно більше надійшло звернень від жителів міста Тернополя – 1403, що становить 51 % від загальної кількості отриманих звернень (за відповідний період минулого року – 615 або 37,5%). У них неодноразово порушувались питання щодо покращення роботи житлово-комунального господарства, надання допомоги на лікування, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою  та  інших питань соціально-побутового спрямування.

Як свідчить проведений моніторинг звернень у 2015 році, пріоритетними продовжують залишатися питання:

-   аграрної політики і земельних відносин – 38,7% (+18,4% до минулого року), найбільше – з міста Тернополя, Тернопільського, Кременецького і  Гусятинського районів; 

-    соціального захисту населення – 21,2% від загальної кількості (+3,8%   до минулого року), найбільше їх було від жителів міста Тернополя, Тернопільського, Зборівського та Збаразького районів;

             - забезпечення дотримання законодавства та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 5,6%   (+0,2% до минулого року), найбільше  -   з міста Тернополя, Тернопільського, Гусятинського і Борщівського районів;

-   житлові питання  – 3,2% (- 3,1% до минулого року), найбільше - з міста Тернополя;

-   комунального господарства – 5,6% (- 0,6% до минулого року),  найбільше - з міста Тернополя;

-   охорони  здоров’я – 3,3 % (-2,7% до минулого року), найбільше - з   міста Тернополя і  Бучацького району.

         Керівництво обласної державної адміністрації проводило особистий прийом громадян, згідно графіків затверджених розпорядженнями голови облдержадміністрації від 31 грудня 2014 року 683-од; від 16 квітня 2015 року №214-од; від 30 червня 2015 року № 384-од та від 28 вересня 2015 року № 586-од, які були доведені до відома жителів області через засоби масової інформації та розміщувались у приміщеннях місцевих органів виконавчої влади.

        У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівництва місцевої виконавчої влади та органів місцевого самоврядування переважають листи пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей,  учасників аварії на Чорнобильській АЕС.  Від  цієї  категорії  населення  надійшло  710  звернень,  що  становить 25% від загальної кількості. Основною причиною надходження таких звернень громадян вищенаведених категорій є соціальна незахищеність, важкий матеріальним стан. Їх найбільше турбує призначення субсидій та підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, забезпечення  медикаментами за пільговими цінами, виділення коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, надання матеріальної допомоги та отримання соціальних виплат. Звернення зазначених категорій громадян розглядались керівництвом облдержадміністрації, перебували на постійному контролі та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

            У 2015 році зменшилась кількість звернень до органів влади від багатодітних матерів, яким присвоєно почесне звання ,,Мати–героїня”. (Із 38 у 2014 році до 36 у 2015 році). Ця категорія громадян порушувала питання  надання матеріальної допомоги на лікування, покращення житлових умов та інші.

Питання роботи із зверненнями громадян в обласній державній адміністрації заслуховувалось  на:

 -   на  засіданні колегії облдержадміністрації 27 січня 2015 року  ,,Про підсумки розгляду  звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2014 році” (розпорядження голови облдержадміністрації від 27 січня 2015 року № 34-од);

- на розширеній відео-нараді при голові облдержадміністрації ,,Про стан роботи із зверненнями громадян упродовж першого півріччя 2015 року”  (протокол від 20 липня 2015 року № 26); 

- ,,Про роботу із зверненнями громадян у Кременецькій районній державній адміністрації щодо забезпечення виконання вимог Закону України ,,Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” (доручення голови облдержадміністрації від 11 грудня 2015 року № 146).

         Обласними газетами ,,Свобода” та ,,Нова Тернопільська газета”  проводились  тематичні інтерв’ю з головою облдержадміністрації . Окрім того, на місцевому телебаченні  у програмах ,,Акценти” і ,,Про важливе” голова облдержадміністрації    відповідав на запитання  щодо головних аспектів життєдіяльності області.  На місцевому телеканалі Філії Національної телекомпанії України ,,Тернопільська регіональна дирекція” започатковано програму ,,Акценти із Степаном Барною”, а на місцевому радіо очильник області  неодноразово брав участь у програмах ,,Насправді” та ,,Позиція”.

Упродовж 2015 року керівництвом обласної державної адміністрації проведено 48 прямих телефонних ліній. Такою можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом області скористались 97 громадян.  На інформацію, що надійшла від громадян під час “гарячих” телефонних ліній, у разі потреби готувалися відповідні доручення та за результатами опрацювання заявникам надавалася письмова відповідь.

Відділ роботи зі зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації щокварталу  проводить аналіз  надходжень заяв і скарг від жителів області, як до керівництва області, так і через органи влади вищого рівня.

         Враховуючи звернення громадян з питань соціального захисту, надання матеріальної допомоги, виділення коштів на лікування, проведення хірургічних операцій у минулому році головою обласної державної адміністрації виділено грошову допомогу  громадянам на суму 150 тисяч  гривень. 

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня   2011 р. № 589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” обласною державною адміністрацією забезпечено оперативне реагування на 4680 звернень громадян на  урядову телефонну ,,гарячу лінію”, що на 2790 більше, ніж за відповідний період минулого року (10,5%) та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення. Переважна більшість цих звернень, в основному, стосувались питань соціального захисту, оформлення субсидій на житлово-комунальні послуги, виплати заробітної плати, врегулювання земельних відносин, надання допомоги на лікування та інші.

            Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.

Керівництво обласної державної адміністрації приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень  громадян, та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань.



Дивіться також

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/hotline_oda.jpg

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/derjava_.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/image002.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/09122016_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zk-002_1.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/strateg_b.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/program_b2017.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/fandrayz.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kopalyny.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg