Тернопільська обласна державна адміністрація
46021, м.Тернопіль, вул.М.Грушевського, 8
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/vu1.jpg

 

Опитування

 
На головну

Робота із зверненнями громадян-аналітичні довідки


Про  стан розгляду звернень громадян, що надійшли
до обласної державної адміністрації
 у  першому півріччі  2018 року

Упродовж першого півріччя 2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 3754 звернення громадян. Із них 1913 письмових, 89 на особистому прийомі в керівництва обласної державної адміністрації та 1752 звернень надійшло на урядову ,,гарячу лінію”. За відповідний період минулого року до облдержадміністрації подано 4129 звернень, що 375 одиниць або на 10 відсотків більше.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування понад 1752 звернень громадян, які надійшли на телефонну ,,гарячу лінію” Урядового контактного центру, що на 229 звернень або на 12 відсотків менше ніж за січень-червень 2017 року. Переважна більшість заяв, скарг та пропозицій надійшла від мешканців міста Тернополя, Борщівського, Гусятинського, Заліщицького та Тернопільського районів.

Збільшилась на 32 одиниці динаміка надходження звернень, що надійшли від жителів Тернопільської області через органи влади вищого рівня - 209 одиниць упродовж цього року проти 175 за аналогічний період минулого року. В основному їх писали жителі Бучацького, Кременецького, Теребовлянського, Тернопільського районів та з міста Тернополя.

Зокрема, з числа звернень, розглянутих в обласній державній адміністрації, громадяни області спрямували до:

- Адміністрації Президента України – 56 або 1,5 відсотка;

- Кабінету Міністрів України – 60 або 1,6 відсотка;

- Верховної Ради України – 18 або 0,5 відсотка;

- інших органів державної влади, місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств та державної установи ,,Урядовий контактний центр” 1827 або 48 відсотків.

Упродовж першого півріччя цього року знизився на 10 одиниць показник колективних звернень з 96 до 86, однак спостерігається збільшення на 74 одиниці показника повторних звернень. В основному у повторних зверненнях громадяни порушують питання, на які надано обґрунтовані відповіді, оскільки їх необхідно вирішувати в суді. Проте, найбільше повторних звернень надійшло від жителів Бучацького, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до обласної державної адміністрації.

За тематикою надходження звернень громадян можна виділити насамперед такі напрямки:

  1. Питання соціального захисту -2048 звернень або 46 відсотків від загальної кількості зареєстрованих звернень. Значна частина заявників висловлювала невдоволення недостатнім розміром субсидії та відмовою у її наданні. В тому числі, прохань про надання одноразової матеріальної допомоги на лікування надійшло 1208 або 32 відсотка від загальної кількості. Найактивніше з даного приводу звертались мешканці Борщівського, Гусятинського, Тернопільського районів та міста Тернополя.
  2. Питання аграрної політики і земельних відносин. Всього надійшло 276 звернень або 7,5 відсотка від загальної кількості. Насамперед вони надходили від жителів Гусятинського, Заліщицького, Теребовлянського районів міста Тернополя. Відповідно до вимог чинного законодавства, більшість цих питань повинні вирішуватись в судовому порядку.
  3. Питання транспорту і зв’язку. Всього надійшло 263 звернення або 7,3 відсотка від загальної кількості. У численних своїх зверненнях автори порушували проблеми пасажирських перевезень, впровадження в місті Тернопіль соціальної картки ,,Тернополянина”. Також надходили неодноразові скарги на постачальників послуг Інтернету та неякісної роботи стаціонарних телефонів. З цієї проблематики найбільше звертались жителі Гусятинського, Заліщицького, Теребовлянського, Тернопільського районів та міста Тернополя.
  4. Питання комунального господарства. Всього надійшло 350 звернень або 9 відсотків від загальної кількості заяв. У численних зверненнях відображено виняткову гостроту проблем, пов’язаних з функціонуванням комунального господарства. Найбільше ця проблема турбувала мешканців міста Тернополя.
  5. Питання охорони здоров’я. Всього за звітний період надійшло 224 звернення або 5,2 відсотка від загальної кількості звернень. Пріоритетними продовжують залишатися питання реорганізації або закриття медичних закладів і установ; забезпечення ліками та виробами медичного призначення; надання допомоги у лікуванні, а також отримання роз’яснень стосовно заключення декларацій із сімейними лікарями. Найбільше ці питання порушували жителі Борщівського, Теребовлянського районів та міста Тернополя.

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівників облдержадміністрації, переважають в основному, листи пенсіонерів, інвалідів, одиноких і багатодітних родин, ветеранів праці, дітей війни, учасників бойових дій. Від цієї категорії населення за звітний період надійшло 1112 звернень, що становить 29 відсотків від загальної кількості.

Особлива увага з боку керівництва облдержадміністрації приділялась зверненням учасників антитерористичної операції та бойових дій, інвалідів, багатодітних сімей, жінок, яким присвоєне почесне звання ,,Мати-героїня”, одиноких матерів та громадян, що потребують соціального захисту й підтримки. У першому півріччі 2018 року до органів влади надійшло 96 звернень від багатодітних родин, та жінок, яким присвоєне почесне звання ,,Мати-героїня”, що становить 0,2 відсотка від загальної кількості.

У січні поточного року на засіданні колегії обласної державної адміністрації розглянуто питання ,,Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у 2017 році”, за результатами якого видано доручення голови обласної державної адміністрації від 31 січня 2018 року № 7.

На виконання вищезгаданого доручення голови обласної державної адміністрації, головами районних державних адміністрацій, керівництвом структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та виконавчими комітетами міських рад міст обласного значення проведено низку заходів щодо покращення роботи із зверненнями громадян, більш повного вирішення питань, порушених у листах та скаргах.

У березні-травні 2018 року проведено три семінари, навчання з відповідальними працівниками районних державних адміністрацій і структурних підрозділах облдержадміністрації, які відповідають за роботу із зверненнями громадян.

З метою належного забезпечення Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ,,Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” керівництвом обласної державної адміністрації, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, головами районних державних адміністрацій, виконавчими комітетами міських рад міст обласного значення забезпечуються всі можливості щодо належної організації роботи із зверненнями громадян.

 ----------------------------------------------------


Дивіться також

Інформаційні послуги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/peresel.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/subs.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dpoato_2.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dopomog.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dv-001_1.png

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/invest1.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/dfrr.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ofis_reform.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/ratings_rajony-misto-3.png

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/igo.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/pidrbizn052015.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/17082016.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/zenergo.jpg

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/linija5.gif

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/kupuy_ternopilske.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/knyg.jpg

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/la_strada_d.jpg

Актуальна тема

Детінізація економіки

Присвоєння почесного звання України "Мати- героїня"