Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Про затвердження Порядку відшкодування та норм фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації


 

УКРАЇНА

Управління соціального захисту населення

Кременецької райдержадміністрації

 

Н А К А З

 

19 червня 2013 року                      м. Кременець                                  №51-од

 

Про затвердження Порядку                                                     

відшкодування та норм

фактичних витрат на

копіювання або друк                                            

документів, що надаються

за запитом на інформацію

в управлінні соціального

захисту населення районної

державної адміністрації

 

Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. №740 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію", на виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 05 червня 2013 р. №237-од «Про затвердження Порядку відшкодування та норм фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті районної державної адміністрації», з метою упорядкування роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації із забезпечення запитувачів публічною інформацією,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити:

1) Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, що додається;

2) норми фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, що додаються.

2. Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Перший заступник начальника

управління соціального захисту

населення  райдержадміністрації                                             А.П. СЕРЕДЮК

                                                                    

                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                              Наказ першого заступника начальника 

                                                                       управління соціального захисту

                                                                                                              населення райдержадміністрації                                                                                                                              05.06.2013  № 237-од

 

 

ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,

 що надаються за запитом на інформацію  в управління соціального захисту населення  райдержадміністрації

 

1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів (далі - Порядок), що надаються за запитом на інформацію в управління соціального захисту населення райдержадміністрації (далі - управління) визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються управлінням за запитами на інформацію.

2. Порядок застосовується у разі, коли управління є належним розпорядником публічної інформації.

3. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється в разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів.

5. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів розраховується відділом бухгалтерського обліку, виплати і контролю за призначенням соціальних допомог та компенсацій управління з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати на дату копіювання або друку документів.

6. Відповідальна особа з питань запитів на інформацію, розпорядником якої є управління, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів обсягом більш як 10 сторінок, подає заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - заявка), до відділу бухгалтерського обліку, виплати і контролю за призначенням соціальних допомог та компенсацій управління за формою згідно з додатком 1 (далі заявка).

7. На підставі отриманої заявки відділ бухгалтерського обліку, виплати і контролю за призначенням соціальних допомог та компенсацій управління протягом одного робочого дня виписує рахунок за формою згідно з додатком 2 і передає його відповідальній особі для подальшого направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.

8. Оплата фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється шляхом перерахування коштів у безготівковій або готівковій формі виключно через установи банків чи відділення зв'язку.

9. Запитувані документи надаються після підтвердження повної оплати рахунку протягом п’яти робочих днів.

10. У разі якщо запитувач інформації не надав підтвердження оплати вартості фактичних витрат на копіювання або друк протягом двох тижнів з   дня відправлення виконавцем повідомлення про відшкодування таких витрат,   а також повністю або частково відмовився від оплати рахунку, то відповідно   до частини першої статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" виконавцем направляється відмова у задоволенні запиту.

 

Перший заступник начальника

управління соціального захисту населення                              А.П. СЕРЕДЮК

 

 

В.о. начальника відділу бухгалтерського

обліку, виплати і контролю за призначенням

соціальних допомог та компенсацій

головного бухгалтера управління                                               І.Г. МАСЛЮК

 

                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                              Наказ першого заступника начальника 

                                                                       управління соціального захисту

                                                                                                              населення райдержадміністрації                                                                                                                              05.06.2013  № 237-од

 

НОРМИ

фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються

за запитом на інформацію в управлінні соціального захисту

 населення  райдержадміністрації

 

Послуга, що надається

Норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 0,05 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 0,07 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією   міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

 

Перший заступник начальника

управління соціального захисту населення                              А.П. СЕРЕДЮК

 

 

     Додаток 1
     до Порядку (пункт 6)

 

Відділ бухгалтерського обліку, виплати і контролю за призначенням соціальних допомог та компенсацій управління

 

 

 

               

 

 

 

 

ЗАЯВКА ________

від "___" ____________ 20 __ року

на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

__________________________________________________________________________________________________________
(назва документа)

 

__________________________________________________________________________________________________________

        

_________________________________________________________________________________________
                     (назва структурного підрозділу, у якому знаходиться запитувана інформація)

_________________________________________________________________________________________

                        (назва пристрою, на якому здійснюватиметься копіювання чи друк документів)

Друк   _________________________________
                        (односторонній/двосторонній)

 

Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи

 

 

Послуга, що надається

Вартість виготовлення 1 аркуша, грн

Кількість

аркушів

 

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 (в тому числі двосторонній друк)

 

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 

 

Виконавець:

 

 

______________________
              (посада)

____________
(підпис)

____________
(П. І. Б.)

Керівник структурного підрозділу,
у якого знаходиться запитувана інформація:

 

 

____________________________
(посада)

____________
(підпис)

____________
(П. І. Б.)

                                                                                                                                                                                           

                  Додаток 2
                  до Порядку (пункт 7)

 

 

 

 

 

Надавач послуг: Управління соціального захисту населення Кременецької райдержадміністрації

Реєстраційний рахунок: _________________________________
МФО банку: ___________________________________________
Код ЄДРПОУ: _________________________________________

Платник: ______________________________________________
______________________________________________________

Рахунок  ________
від "___" ____________ 20__ року
для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

_________________________________________________________________________________________

(назва документа)

_________________________________________________________________________________________

 

Найменування

Вартість виготовлення 1 арк.  (грн)

Кількість аркушів

Ціна (грн)

 

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

 

 

 

Разом

 

 

 

 

Всього
до оплати:      _______________________________________________________________________
                                                                               (сума прописом)

Виконавець     ____________
                              (посада)                                                 

                 _________________                                              ___________________
                            (підпис)                                                              (П.І.Б.)

Керівник          ____________
                              (посада)                                                

                 _________________                        ___________________
                            (підпис)                                                              (П.І.Б.)

 

 




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"