Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

ПОЛОЖЕННЯ про управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації


                      

                                     ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                  Розпорядженням голови

                                                                     Кременецької райдержадміністрації  

                                                              від „11” грудня 2007 р., №780                                                    

 

 

                                                  ПОЛОЖЕННЯ
           про управління праці та соціального захисту  населення районної   

                                        державної адміністрації


    1. Управління праці та соціального захисту  населення районної  державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом районної держадміністрації, що утворюється головою цієї адміністрації, підзвітним і   підконтрольним голові держадміністрації та відповідно Головному  управлінню праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації.

     2. Управління   у  своїй  діяльності  керується  Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної  Ради  України, прийнятими відповідно до Конституції та  законів  України,  актами  Кабінету Міністрів  України,  наказами  Мінпраці,  розпорядженнями  голови районної держадміністрації, актами органів місцевого самоврядування, а також положенням про управління.


     3. Основними завданнями управління є:

     забезпечення у межах  своїх  повноважень додержання законодавства   про   працю, зайнятість, трудову міграцію, загальнообов'язкове державне   соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та   соціальне обслуговування населення, у тому числі громадян, які  постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

     удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація  співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками  та  організаціями роботодавців;

     здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати  пенсій  органами  Пенсійного фонду України;

     проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;

     призначення та виплата соціальної допомоги, компенсацій та інших  соціальних  виплат,  встановлених  законодавством,  надання субсидій  для  відшкодування  витрат на оплату житлово-комунальних послуг,  придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

     розроблення та  організація виконання  комплексних  програм поліпшення  соціального обслуговування інвалідів, пенсіонерів, одиноких  непрацездатних   громадян похилого віку  та  всебічне сприяння в отриманні ними соціального обслуговування та соціальних послуг за місцем проживання;

     сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури,  направлення  інвалідів  та дітей-інвалідів  до реабілітаційних установ та навчальних закладів системи соціального захисту населення (районного значення);

     забезпечення реалізації  державної  політики  зайнятості на відповідній території;
    забезпечення виплати передбачених законодавством компенсацій та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
     виконання функцій  головного  розпорядника  коштів  місцевого бюджету  на здійснення заходів  з  виконання  державних  програм соціального  захисту  населення  за рахунок субвенції з державного бюджету;

     сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.

 

     4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

     1) забезпечує  здійснення  заходів,  спрямованих на посилення мотивації  до  праці,  удосконалення  її  організації,  оплати  та нормування;

     2) аналізує  ситуацію в соціально-трудовій сфері  на відповідній території,  стан укладення  колективних  договорів  на підприємствах,  в  установах  та організаціях; сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу;  забезпечує у межах своїх повноважень додержання законодавства з  питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв'язання колективних трудових спорів (конфліктів); проводить реєстрацію, веде облік, забезпечує зберігання оригіналів колективних договорів, змін та доповнень до них;

     3) вивчає стан використання робочої сили, аналізує розвиток процесів,  які  відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти; координує  діяльність структурних підрозділів районної держадміністрації, пов'язану   з   розробленням та виконанням територіальної програми зайнятості населення;  сприяє підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності та підпорядкування в організації професійного навчання кадрів на виробництві;
     4) забезпечує  діяльність  комісії  у  справах альтернативної (невійськової) служби та комісії з розгляду питань, пов'язаних  з наданням статусу учасника війни;
     5) здійснює державний контроль за додержанням законодавства про  соціальний  захист  та  соціальне обслуговування  населення, своєчасною виплатою  заробітної плати, запровадженням підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці, а також за  наданням  працівникам  пільг  і компенсацій, передбачених законодавством;
     6) забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;

     7) організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам,  ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам, забезпечує надання населенню  субсидій для  відшкодування  витрат  на  оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

     8) аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання  встановлених  законодавством  пільг соціально незахищеним громадянам та подає голові районної держадміністрації пропозиції з цих питань;

     9) забезпечує надання відповідно до законодавства державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам,  які не мають права на пенсію, та інвалідам, а також інших видів державної допомоги;

     10) здійснює  відповідно до законодавства грошові компенсації інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та  на  транспортне    обслуговування,  а  також вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;

     11) здійснює нагляд за додержанням  вимог  законодавства  під час   призначення (перерахунку) та   виплати  пенсій  органами Пенсійного фонду України;
     12) забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення  та  соціальне обслуговування;

     13) організовує  роботу  головних  державних  соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;

     14) видає відповідні посвідчення ветеранам війни, праці та іншим категоріям громадян;

     15) сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги;

     16) сприяє веденню персоніфікованого обліку у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування;

     17) проводить  інвентаризацію особових  справ  і  особових рахунків  осіб,   які   одержують   допомогу,   в   установленому законодавством порядку;

     18) формує банк даних  інвалідів,  подає  пропозиції  органам місцевого    самоврядування щодо потреби у  комунальних реабілітаційних установах для інвалідів та дітей-інвалідів;

     19) організовує  матеріально-побутове обслуговування інвалідів, ветеранів   війни  та  праці,  їх  санаторно-курортне лікування,   забезпечує   інвалідів   в   установленому порядку транспортними засобами, засобами пересування та реабілітації;
     20) формує базу  даних  одиноких  громадян,  які  потребують соціального обслуговування та соціальних  послуг;  створює  мережу територіальних  центрів  соціального  обслуговування  пенсіонерів, інвалідів та одиноких непрацездатних громадян та організовує їх роботу,  забезпечує  доступність  громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання;
     21) подає в  установленому  порядку  пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами,  які за станом здоров'я потребують догляду;

     22) забезпечує  у   разі  потреби влаштування  до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян  похилого  віку, інвалідів та дітей-інвалідів,  надає допомогу в організації роботи зазначених установ та закладів;

     23) бере  участь  у  роботі  державних  комісій з прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;

     24) сприяє благодійним, релігійним організаціям, громадським об'єднанням,   установам   та   організаціям   недержавної   форми власності,  окремим громадянам у наданні  соціальної  допомоги  та соціальних послуг інвалідам,  ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку,  а також іншим особам,  які перебувають у  складних життєвих обставинах;

     25) сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників соціальної сфери;

     26) підтримує функціонування  апаратно-програмних засобів управління у складі єдиної інформаційної мережі Мінпраці,  а також єдине комп'ютерне інформаційне і телекомунікаційне середовище;

     27) організовує і проводить консультації, розглядає звернення громадян,   підприємств, установ та організацій з питань, що належать  до  його  компетенції, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги;
     28) роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;

     29) інформує  населення з питань, що належать до  його компетенції, через засоби масової інформації;

     30) в установленому порядку формує базу даних Єдиного державного автоматизованого  реєстру  осіб,  які  мають  право  на пільги, та веде їх персоніфікований облік;

     31) формує  та  підтримує  в  актуальному  стані  базу  даних одержувачів усіх видів соціальної допомоги;

    32) забезпечує на відповідному рівні  реалізацію  міжнародних проектів із соціальних питань;

     33) організовує  роботу  з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок  Чорнобильської  катастрофи,  та  забезпечує відповідно до законодавства їх соціальний захист;

     34) подає  пропозиції  до  проектів  регіональних  програм із соціального   захисту громадян, які постраждали  внаслідок Чорнобильської катастрофи;

     35) бере участь у розгляді проектів контрактів, які укладаються з керівниками суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління районної держадміністрації;

     36) вживає  заходів до соціального захисту бездомних громадян та  осіб,  звільнених з місць позбавлення волі, утворення  та розвитку  мережі  закладів  та установ,  що  надають  послуги цим громадянам, контролює якість надання ними соціальних послуг, подає районній держадміністрації пропозиції з цього питання;

     37) сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;

     38) організовує в межах своєї компетенції надання громадянам соціальних послуг, в тому числі платних, суб'єктами, що надають соціальні  послуги,  забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам,  які  надають  соціальні  послуги,  координує  та контролює діяльність зазначених суб'єктів;
     39) подає  пропозиції  районній  держадміністрації  та органу місцевого самоврядування під час формування проекту відповідного місцевого  бюджету  щодо  передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;

     40) у межах компетенції організовує роботу з визначення потреби  громадян у соціальних послугах,  забезпечує їх планування та визначає обсяг видатків з  відповідного  місцевого  бюджету  на надання таких послуг.

     5. Управління має право:

     1) здійснювати контроль за наданням інвалідам,  ветеранам війни та праці,  сім'ям  загиблих  військовослужбовців,  сім'ям  з дітьми, іншим громадянам пільг, установлених законодавством;

     2) здійснювати   контроль   за   додержанням  підприємствами, установами та  організаціями  всіх  форм  власності  встановленого порядку  оформлення документів (у тому числі їх достовірності) для призначення допомоги;
     3) одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів районної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію,  документи та інші матеріали, необхідні для виконання  покладених  на  нього завдань;
     4) подавати районній держадміністрації, Головному  управлінню  праці  та   соціального захисту населення обласної держадміністрації  пропозиції  з  питань,  що належать до компетенції управління;

     5) здійснювати контроль за своєчасним  проведенням  атестації робочих  місць працівників, зайнятих на  підземних роботах,  на роботах з шкідливими і небезпечними умовами праці;

     6) залучати спеціалістів інших структурних підрозділів районної держадміністрації, підприємств, установ, організацій  та  об'єднань  громадян   (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції управління.

 

     6. Управління під час виконання покладених на  нього  завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами районної  держадміністрації,  органами  місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та об'єднаннями громадян.

 

     7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою районної держадміністрації за погодженням із заступником голови та відповідно з начальником Головного управління  праці та соціального захисту населення обласної держадміністрації.
     Начальник управління має заступників,  які  призначаються  на посаду і  звільняються з посади головою районної держадміністрації за поданням  начальника управління та погодженням з начальником Головного управління праці та соціального захисту населення обласної держадміністрації.

     8. Начальник управління:

     здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність  за  виконання  покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності своїх заступників, керівників структурних підрозділів управління;

     подає на затвердження голові районної держадміністрації  кошторис  та  штатний  розпис управління;

     затверджує структуру управління, положення про його структурні підрозділи  і  функціональні   обов'язки   працівників управління;

     розпоряджається коштами у межах затвердженого  кошторису управління;
     призначає на  посади  та   звільняє   з   посад   працівників управління;
     видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.

     9. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій з питань, що належать до компетенції управління, в ньому можуть утворюватися наукові ради і комісії.

     Склад наукових рад і комісій та положення про них  затверджує начальник управління.

     10. Управління   утримується  за  рахунок  коштів  державного бюджету.

     Граничну чисельність,  фонд  оплати  праці   працівників   та видатки  на  утримання управління в межах виділених асигнувань визначає голова районної держадміністрації після попередньої експертизи у фінансовому відділі.

     11. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

 

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                     О.П. ПАВЛЮК




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"