Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

             

На головну

ПОРЯДОК відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті районної державної адміністрації


 

111

УКРАЇНА

КРЕМЕНЕЦЬКА  РАЙОННА   ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

 

  від ”05    ”червня          2013 року          м. Кременець                 №237-од

 

 

Про затвердження Порядку                                   

відшкодування та норм                                 Зареєстровано в Кременецькому       

фактичних витрат на                             районному управлінню юстиції 

копіювання або друк                                      12червня 2013 року за №5/110     

документів, що надаються

за запитом на інформацію

в апараті районної

державної  адміністрації

 

 

 

Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. № 740 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію", на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 09 квітня 2013 року №144-од «Про затвердження Порядку відшкодування та норм фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті обласної державної адміністрації» (із змінами), з метою упорядкування роботи райдержадміністрації із забезпечення запитувачів публічною інформацією:

1. Затвердити:

1) Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті районної державної адміністрації, що додається;

2)норми фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті районної державної адміністрації, що додаються.

2. Керівникам структурних підрозділів районної державної адміністрації затвердити норми фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію відповідно в структурних підрозділах районної державної адміністрації в апараті з урахуванням відповідних граничних норм витрат, затверджених постановою Кабінету Міністрів України  від  13 липня 2011 р.  № 740.

3. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації  ПАВЛЮКА П.О.

 

 Голова районної державної

         адміністрації                                                                         Ю.Р. ФЕЦОВИЧ

 

 

                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Розпорядження голови

                                                                  районної державної адміністрації                                                                   05.06.2013  № 237-од

 

ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,

 що надаються за запитом на інформацію  в апараті  районної  державної адміністрації

 

1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті районної державної адміністрації (далі - Порядок) визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються апаратом райдержадміністрації за запитами на інформацію.

2. Порядок застосовується у разі, коли апарат райдержадміністрації є належним розпорядником публічної інформації.

3. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється в разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів.

5. Розмір відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк запитуваних документів розраховується відділом фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати на дату копіювання або друку документів.

6. Відповідальна особа з питань запитів на інформацію, розпорядником якої є апарат районної державної адміністрації, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів обсягом більш як 10 сторінок, подає заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - заявка),                  до відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації за формою згідно з додатком 1 (далі заявка).

7. На підставі отриманої заявки відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації протягом одного робочого дня виписує рахунок за формою згідно з додатком 2 і передає його відповідальній особі для подальшого направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.

8. Оплата фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється шляхом перерахування коштів у безготівковій або готівковій формі виключно через установи банків чи відділення зв'язку.

9. Запитувані документи надаються після підтвердження повної оплати рахунку протягом п’яти робочих днів.

10. У разі якщо запитувач інформації не надав підтвердження оплати вартості фактичних витрат на копіювання або друк протягом двох тижнів з   дня відправлення виконавцем повідомлення про відшкодування таких витрат,   а також повністю або частково відмовився від оплати рахунку, то відповідно   до частини першої статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" виконавцем направляється відмова у задоволенні запиту.

 

Керівник апарату районної

  державної адміністрації                                                             П.О. ПАВЛЮК

 

 

Начальник відділу фінансово-

господарського забезпечення апарату

районної державної адміністрації                                               Л.М. ПАРХУТА

 

 

 

 

               М.М.Данилюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Розпорядження голови

                                                                  районної державної адміністрації                                                                   05.06. 2013  №_237-од

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НОРМИ

фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в апараті районної державної адміністрації

 

Послуга, що надається

Норми витрат

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 0,05 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 0,07 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією   міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки

 

 

 

Керівник апарату районної

  державної адміністрації                                                             П.О. ПАВЛЮК

 

 

 

              Л.М.Пархута

 

 

 

 

     Додаток 1
     до Порядку (пункт 6)

 

     Відділ фінансово-господарського

     забезпечення апарату райдержадміністрації

 

 

 

           

 

 

 

 

ЗАЯВКА ________

від "___" ____________ 20 __ року

на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

__________________________________________________________________________________________________________
(назва документа)

 

__________________________________________________________________________________________________________

        

_________________________________________________________________________________________
                     (назва структурного підрозділу, у якому знаходиться запитувана інформація)

_________________________________________________________________________________________

                        (назва пристрою, на якому здійснюватиметься копіювання чи друк документів)

Друк   _________________________________
                        (односторонній/двосторонній)

 

Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи

 

 

Послуга, що надається

Вартість виготовлення 1 аркуша, грн

Кількість

аркушів

 

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

 

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 (в тому числі двосторонній друк)

 

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 

 

Виконавець:

 

 

______________________
              (посада)

____________
(підпис)

____________
(П. І. Б.)

Керівник структурного підрозділу,
у якого знаходиться запитувана інформація:

 

 

____________________________
(посада)

____________
(підпис)

____________
(П. І. Б.)

                                                                                                                                                        

                  Додаток 2
                  до Порядку (пункт 7)

 

 

 

 

 

Надавач послуг: Кременецька районна державна адміністрація

Реєстраційний рахунок: _________________________________
МФО банку: ___________________________________________
Код ЄДРПОУ: _________________________________________

Платник: ______________________________________________
______________________________________________________

Рахунок ________
від "___" ____________ 20__ року
для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

_________________________________________________________________________________________

(назва документа)

_________________________________________________________________________________________

 

Найменування

Вартість виготовлення 1 арк.  (грн)

Кількість аркушів

Ціна (грн)

 

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

 

 

 

Разом

 

 

 

 

Всього
до оплати:      _______________________________________________________________________
                                                                               (сума прописом)

Виконавець     ____________
                              (посада)                                                

                 _________________                          ___________________
                            (підпис)                                                              (П.І.Б.)

Керівник          ____________
                              (посада)                                                

                 _________________                          ___________________
                            (підпис)                                                              (П.І.Б.)

 




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"