Інформація про центр надання адміністративної послуги |
1. |
Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення |
м. Кременець, вул. Шевченка, 56. |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Понеділок, середа, п’ятниця: 900-1700;
Вівторок, четвер: 900-2000;
Субота 900-1700. |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Телефон/факс: (03546) 2-48-53
E-mail: vnap.kremenets@gmail.ru |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України |
Ст. 27 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2011 № 103 |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява згідно форми |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою або договір суперфіцію
(під терміном «засвідчена в установленому порядку» мається на увазі або нотаріальне посвідчення документа або посвідчення документа керівником підприємства, установи, організації, що надає такий документ);
2. засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову (у разі необхідності)
(зазначенні вимоги застосовуються у випадках, коли наміри забудови мають не всі співвласники земельної ділянки або домоволодіння. Крім того, зазначена норма, у вигляді договору суперфіцію, має бути задіяна у разі передачі права на забудову іншій особі, що не є власником земельної ділянки);
3. ескізні наміри забудови
(виконується у довільній графічній та текстовій формі і містить інформацію щодо місця розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстаней до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасадів та планів поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, переліку систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
4. проект будівництва
(розробляється та включається до будівельного паспорта лише за бажанням замовника). |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Прийом вхідного пакету документів.
2. Визначення відповідності намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
12. |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
- |
13. |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
- |
14. |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
- |
15. |
Строк надання адміністративної послуги |
10 робочих днів |
16. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівній документації на місцевому рівні, державним будівельним нормам, стандартам і правилам. |
|
Результат надання адміністративної послуги |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
|
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто |
|
Примітка |
|