Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Економіка регіону

Розвиток малого підприємництва, торгівлі та послуг


 

          У районі діє 520 об’єктів роздрібної торгівлі, 45 закладів ресторанного господарства, 205 об’єктів з побутового обслуговування населення.

Обсяг роздрібного товарообороту району за очікуваними даними  2017 року складе 145,0 млн. гривень (розрахунковим методом), що становитиме 111,5% до рівня минулого року. 

Обсяг реалізованих послуг підприємствами району за 2017 рік очікується 45,0 млн. грн. Темп росту – 321,4% .

У районі здійснюють свою діяльність 180 малих підприємств та 1615 фізичних осіб-підприємців.

У районі діє 58 фермерських господарств, які обробляють  понад 11,0 тис. га  землі.

          Надходження до бюджетів всіх рівнів від діяльності малого та середнього підприємництва очікується в сумі 60,0/32,0  млн грн.

          Згідно із Законом України “Про внесення змін до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” видача документів дозвільного характеру в районі здійснюється виключно через центр надання адміністративних послуг.

      Центр надання адміністративних послуг районної державної адміністрації створено з метою реформування системи надання адміністративних послуг, створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг, забезпечення сприятливого бізнес-клімату, запобігання проявам корупції та усунення різного роду посередництва під час їх надання, а також  відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги».

       Головною задачею центру є прозорість та доступність, організація надання адміністративних послуг у найкоротший термін та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

        Постійно проводиться робота щодо розширення переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. Станом на 31.12. 2017 року через ЦНАП надавалося 170 послуг. Розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 03.01.2017 року № 1-од, від 04.08.2017 року № 399-од, від 02.10. 2017 року  № 501-од перелік збільшено послугами відділу державної реєстрації райдержадміністрації щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,  Головного територіального управління юстиції в Тернопільській області щодо державної реєстрації статутів територіальних громад, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації щодо призначення субсидії та повідомлення одержувачів субсидій про зміни в їх сімейному, майновому, фінансовому стані.

          У зв’язку із збільшенням послуг на початку року проблемним було питання  штатної чисельності адміністраторів центру, оскільки на одного адміністратора припадає великий об’єм роботи:  прийом громадян, роз’яснення, надання консультацій, робота з реєстрами, передача справ до суб’єктів надання адміністративних послуг, отримання результати, контроль термінів виконання, повідомлення заявників  про готовність документів та формування архівів справ. 

         Позитивним моментом у діяльності є те, що у березні та квітні 2017 року призначено на посади   адміністраторів ЦНАП двох осіб.

        23 лютого 2017 року питання щодо організації роботи із надання населенню району адміністративних послуг заслухано на засіданні колегії райдержадміністрації, за результатами якого видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 23.02.2017 р. № 101-од.

          За 2017 рік до центру надання адміністративних послуг поступило 8928 звернень. Надано 8915 послуг, в тому числі: 3 дозвільного характеру, 1867- послуги реєстраційної служби, 13- міграційної служби, 4738 - відділу Держгеокадастру,    159 -  з питань архітектури. Надано 8928 консультацій,  зареєстровано 16 відмов.

             У  2018 році і надалі працюватимемо над удосконаленням надання адміністративних послуг, збільшенням їх переліку, покращенням матеріально-технічного забезпечення ЦНАПу,  встановленням обладнання приміщення засобами захисту (грати, сигналізація).

       Працівниками центру  докладатимуться  усі зусилля, щоб у нашому центрі реалізувати основні принципи його створення - одержання будь-якої інформації чи послуги в одному приміщенні з відповідними умовами, наданими кваліфікованими та приязними працівниками.

              Рішенням сесії районної ради від 27 грудня 2016 року №151 затверджено Програму розвитку малого і середнього підприємництва  на 2017-2018 роки.

        На засіданнях координаційної ради з питань розвитку підприємництва розглядались актуальні проблеми  підприємництва в районі, участь в Міжнародному інвестиційному форумі "Тернопільщина Invest-2017", нагородження кращих підприємців району до  Дня підприємця.

        Члени Спілки підприємців району входять до координаційної ради з питань розвитку підприємництва, беруть участь в удосконаленні нормативно- правової бази для підприємництва.

       Для створення сприятливих умов для розвитку малого і середнього підприємництва діє "гаряча лінія".

 



Дивіться також

 

Інформаційні послуги