Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

- 05.07.2013


Новостворений підприємець: коли і як звітувати про доходи

 

Відповідно до пп.177.5 ст.177 Податкового кодексу України фізичні особи - підприємці подають до територіального органу Міндоходів податкову декларацію за своїм місцезнаходженням за результатами календарного року у строки, встановлені цим кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи. Форма такої декларації та Інструкція щодо її заповнення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 07.11.11 №1395.

Річну податкову декларацію підприємцям слід подати протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, в якій поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначатися інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

Якщо фізична особа – підприємець зареєстрована протягом року в установленому законом порядку або перейшла на загальну систему оподаткування із спрощеної, то така фізична особа – підприємець має подати податкову декларацію про майновий стан і доходи за результатами звітного кварталу, в якому розпочата така діяльність або відбувся перехід на загальну систему оподаткування, у розділі III якої відобразити доходи, отримані нею як фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності за період від дати державної реєстрації підприємцем.

Відомості про доходи, отримані фізичною особою – підприємцем від діяльності, яка не пов’язана з підприємницькою, зазначаються  річній Декларації.

Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 104.09

 

                                                         Надія Велещук ГДІ з питань інформаційно-комунікаційного

                                                         супроводження Бучацької ОДПІ  ГУ Міндоходів у

                                                         Тернопільській області

 

 

 

В яку декларацію акцизного податку включати суму достроково погашеного податкового векселя?

 

Згідно з положеннями Податкового кодексу суб’єкт господарювання зобов’язаний сплатити податок або подати територіального органу Міндоходів за своїм місцезнаходженням до отримання з акцизного складу спирту етилового неденатурованого, призначеного для переробки на алкогольні напої (крім виноматеріалів та вермутів), податковий вексель, який є забезпеченням виконання зобов’язання такого платника у строк до 90 календарних днів, починаючи з дня видачі податкового векселя, сплатити суму податку, розраховану за ставками для цієї продукції.

Податковий вексель вважається погашеним векселедавцем у разі сплати суми податку в повному обсязі та в зазначений у податковому векселі строк (п. 225.4. ст. 225 Податкового кодексу).

Відповідно до п.п. 3.9 р. V Порядку заповнення та подання Декларації акцизного податку, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.2010 № 1030, у графах 10 - 16 визначається сума податкового зобов’язання, яка підлягає сплаті за векселями, термін оплати яких настав у звітному місяці, або у разі попередньої сплати при отриманні спирту етилового грошовими коштами.

Зокрема, у графі 10 додатку 3 вказується сума акцизного збору за векселями, виданими відповідно до порядку, встановленого у ст. 225 р. VI Податкового кодексу, термін оплати яких настав у звітному місяці, незалежно від дати видачі векселя, або проставляється сума, попередньо сплачена грошовими коштами без оформлення податкового векселя.

Таким чином, сума акцизного податку, визначена податковим векселем, включається в декларацію акцизного податку за той податковий період в якому настав строк сплати за цим податковим векселем.

Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 116.07. 

 

                                                         Надія Велещук ГДІ з питань інформаційно-комунікаційного

                                                         супроводження Бучацької ОДПІ  ГУ Міндоходів у

                                                         Тернопільській області

 

 

Надання послуг бібліотеками: застосовувати РРО чи ні?

 

При наданні послуг бібліотеками суб’єктам господарювання дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.

У разі перевищення річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів 200 тис. грн. на один суб’єкт господарської діяльності, застосування РРО є обов’язковим.

При перевищенні граничного розміру річного обсягу розрахункових операцій суб’єкт підприємницької діяльності зобов’язаний в місячний термін з дати перевищення річного обсягу розрахункових операцій зареєструвати та проводити розрахунки з застосовуванням РРО.

                                                         Надія Велещук ГДІ з питань інформаційно-комунікаційного

                                                         супроводження Бучацької ОДПІ  ГУ Міндоходів у

                                                         Тернопільській області

 

 

Найчастіше безкоштовні ключі електронного цифрового отримують фізичні особи-підприємці

 

            Від початку року в області видано понад одинадцять тисяч безкоштовних посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису. Зокрема, фізичні особи - підприємці отримали більше п’яти тисяч сертифікатів, юридичні – майже чотири тисячі та фізичні особи – понад дві тисячі. Послугами відділу реєстрації користувачів електронного цифрового підпису у Тернополі скористалися 6,5 тисяч осіб, та ще 1,5 тисячі – у Чорткові. Нагадаємо, що починаючи з лютого цього року, на Тернопільщині є два місця, де можна отримати безкоштовний цифровий підпис – Тернопіль і Чортків.

Стати власником посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису у Тернополі можна, звернувшись у відділ реєстрації користувачів за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, ліве крило, ЦОПП, 1-ий поверх, кабінет 122. Тел. для довідок 23-53-61. Реєстрація користувачів відбувається з понеділка по четвер з 9:00 до 19:30 год., у п’ятницю - з 9:00 по 18:15 год.

У Чорткові ключі електронного підпису можна отримати за адресою: м. Чортків, вул. Шевченка, 23, 1-ий поверх, кабінет 10. Тел. для довідок (03552) 2-15-60.

Детальну інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв Акредитованого центру, бланки документів, зразки їх заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД www.acskidd.gov.ua.

                                                         Надія Велещук ГДІ з питань інформаційно-комунікаційного

                                                         супроводження Бучацької ОДПІ  ГУ Міндоходів у

                                                         Тернопільській області

 

 

Єдиний реєстр податкових накладних -

 не для всіх податкових накладних !

 

  У Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають реєстрації тільки ті податкові накладні, які надаються покупцю та відповідають вимогам, визначеним п.11 підр.2 р.XX Податкового кодексу України (сума податку на додану вартість в одній податковій накладній  становить понад 10 тисяч гривень та податкова накладна, виписана при здійсненні операцій з постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

 Отже, податкові накладні, які залишаються у продавця товарів/послуг, незалежно від суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, не підлягають реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, платником ПДВ у верхній лівій частині поля «Залишається у продавця» оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка «Х» та зазначається відповідний тип причини.

 

Головне управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

Змішування компонентів автомобільного бензину чи дизельного палива з додатками: оподатковувати акцизним податком чи ні?

Платниками акцизного податку є особи, які виробляють підакцизні товари (продукцію) на митній території України, у тому числі з давальницької сировини (пп.212.1.1 п.212.1 ст.212 Податкового кодексу).

 Об’єктом оподаткування є, зокрема, операції з реалізації вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції), реалізації (передачі) підакцизних товарів (продукції) з метою власного споживання, промислової переробки, здійснення внесків до статутного капіталу, а також своїм працівникам.

Відповідно до положень Податкового кодексу нафтопродукти належать до підакцизних товарів. Підпунктом 215.3.4 статті 215 Податкового кодексу визначено перелік підакцизних нафтопродуктів за кодами товару (продукції) та ставки акцизного податку на них.

Згідно з п.4 ч.6 ст.40 Митного кодексу України незалежно від положень ст.40 цього ж кодексу не відповідають критерію достатньої переробки змішування товарів, які походять з різних країн, якщо характеристики кінцевої продукції суттєво не відрізняються від характеристик товарів, що змішуються.

Відповідно до висновку Мінпаливенерго введення в товарні бензини та дизельне паливо присадок, які покращують експлуатаційні властивості палив (наприклад мийні властивості, зміна кольору тощо), при цьому не змінюється марка нафтопродуктів, не може визначатись як виробництво, а змішування компоненту автомобільного бензину та компоненту дизельного палива, які не є товарною продукцією, з додатками (присадками), внаслідок чого отримують товарні бензини та товарне дизельне пальне, які повинні відповідати діючим в Україні нормативно-технічним документам, вважається виробництвом.

Марка нафтопродуктів – нафтопродукт, назва, умовне позначення, склад та властивості якого регламентовано стандартами і технічними умовами (наказ Міністерства палива та енергетики України від 04.06.2007 №271/121).

При виробництві товарних нафтопродуктів методом змішування компонента автомобільного бензину та компонента дизельного палива з додатками (присадками) необхідно здійснювати процедуру постановки продукції на виробництво згідно з ДСТУ 4311:2004 «Система розроблення та постановки продукції на виробництво. Продукція нафтопереробки та нафтохімії». Після здійснення постановки продукції на виробництво необхідно проводити обов’язкову сертифікацію цих нафтопродуктів у системі УкрСепро.

Отже, виготовлення товарних бензинів та товарного дизельного пального методом змішування компонента бензину моторного або компонента дизельного палива з додатками (присадками) є виробництвом, тому їх оподаткування акцизним податком здійснюється на загальних підставах.

Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 116.04. 

 

                                                             Головне управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

Працюєте чи ні, а декларацію подавати треба

 

Відповідно до пп. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу, фізичні особи – підприємці подають до територіального органу Міндоходів податкову декларацію за місцем своєї адреси за результатами календарного року у строки, встановлені для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи.

Таким чином, фізична особа – підприємець, що працює на загальній системі оподаткування, повинна надавати за результатами календарного року податкову декларацію про доходи, незалежно від того чи проводилась протягом звітного року підприємницька діяльність чи ні.

Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 104.09

 

                                                         Надія Велещук ГДІ з питань інформаційно-комунікаційного

                                                         супроводження Бучацької ОДПІ  ГУ Міндоходів у

                                                         Тернопільській області

 

 

Підприємствами Тернопільщини нараховано до сплати у бюджет майже 60 млн. грн. ПДВ

 

У червні цього року суб'єктами господарювання - юридичними особами подано до Головного управління Міндоходів області понад дві тисячі декларацій з податку на додану вартість за травень 2013 року.

Як заявила перший заступник начальника Головного управління Міндоходів області Марія Мельник, при наявності обсягів оподаткованих операцій у сумі майже 4 млрд. грн., що на 317 млн. грн. більше в порівнянні із попереднім звітним періодом (за квітень – 3,6 млн. грн.), до сплати в Державний бюджет нараховано 59,2 млн. грн. податку на додану вартість. Це на 31,4 млн. грн. більше, порівняно із попереднім місяцем.

До слова, 99 відсотків усіх платників ПДВ області звітують до податкових органів дистанційно, тобто в електронній формі.

 

                                              Інформаційно-комунікаційний відділ

Головного управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

 

 

Термін придатностідля податкової накладної

 

Питання щодо відображення у податковому обліку податкових накладних, виписаних у попередніх періодах, та формування на їх підставі податкового кредиту затверджено наказом ДПС України від 16.02.2012 р. №127.

Платник податку має право сформувати податковий кредит звітного періоду, на підставі податкових накладних, які взяті на облік у поточному звітному періоді, але виписані у податкових періодах, що передує звітному, в таких випадках:

- податкові накладні, взяті на облік у звітному періоді, з дати виписки яких не минуло 365 календарних днів (тобто, до реєстру отриманих податкових накладних за травень 2013 року можуть бути включені податкові накладні, виписані продавцем не раніше травня 2012 року; до реєстру отриманих податкових накладних за березень 2013 року відповідно можуть бути включені податкові накладні, виписані продавцем не раніше березня 2012 року) — загальне правило;

- податкові накладні, отримані протягом 60 календарних днів з дати списання коштів з банківського рахунка платника податку, незалежно від дати отримання від постачальника товарів/послуг, але з урахуванням строків давності, — для платників, які застосовують касовий метод;

В таких випадках не вимагається документального підтвердження причин отримання податкових накладних у періодах, наступних за періодом, в якому вони були виписані, а суми податку відображаються у реєстрі отриманих податкових накладних поточного звітного періоду та у складі податкового кредиту звітного періоду (рядок 10.1 декларації).
      Такі ж правила з дати набрання чинності Кодексом застосовуються і до розрахунків коригування до податкових накладних, на підставі яких здійснюється коригування податкового кредиту.

 

                                                         Надія Велещук ГДІ з питань інформаційно-комунікаційного

                                                         супроводження Бучацької ОДПІ  ГУ Міндоходів у

                                                         Тернопільській області

 

 

 

Не для всіх спрощена система дозволена

 

Платниками єдиного податку не можуть бути юридичні особи, які здійснюють, зокрема, видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення.

Корисні копалини - природні мінеральні утворення органічного і неорганічного походження у надрах, у тому числі будь-які підземні води, а також техногенні мінеральні утворення в місцях видалення відходів виробництва та втрат продуктів переробки мінеральної сировини, які можуть бути використані у сфері матеріального виробництва і споживання безпосередньо або після первинної переробки.

Добування корисних копалин - сукупність технологічних операцій з вилучення, у тому числі з покладів дна водойм, та переміщення, у тому числі тимчасове зберігання, на поверхню частини надр (гірничих порід, рудної сировини тощо), що вміщує корисні копалини.

Постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 року № 827 затверджено перелік корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення, відповідно до якого підземні води відносяться до корисних копалин загальнодержавного значення.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615 дозвіл надається надрокористувачеві, в якому зазначаються, зокрема, мета користування надрами та відомості про власника дозволу (найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи, прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця).

Власник спеціального дозволу на користування надрами не може дарувати, продавати або в інший спосіб відчужувати права, надані йому спеціальним дозволом на користування надрами, іншій юридичній чи фізичній особі, в тому числі передавати їх до статутних капіталів створюваних за його участю суб’єктів господарювання, а також вноситись як вклад у спільну діяльність. Відповідно до ч. 6 ст. 16 Кодексу України про надра

Отже, юридична особа, яка є власником свердловини та має спеціальний дозвіл на користування надрами (видобуток підземної води), не може бути платником єдиного податку, у тому числі і у разі надання свердловини в оренду іншим особам.

Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 108.01.

                                                         Надія Велещук ГДІ з питань інформаційно-комунікаційного

                                                         супроводження Бучацької ОДПІ  ГУ Міндоходів у

                                                         Тернопільській області

 

 

 

Аванси з податку на доходи: як розрахувати і де зазначати

 

Відомості про провадження господарської діяльності фізичними особами – підприємцями відображаються у розділі III податкової декларації про майновий стан і доходи.

Разом з декларацією заповнюється та подається додаток 5 «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб, отриманих фізичною особою - підприємцем від провадження господарської діяльності» до цієї декларації. У ньому зазначаються результати провадження господарської діяльності за результатами звітного року, здійснюється розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб за звітний рік, а також відображається розмір квартальних авансових платежів з податку, що підлягають сплаті до бюджету у наступному за звітним році (рядок 08 додатка 5 до декларації).

Розмір авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб визначається фізичною особою - підприємцем не з очікуваного розміру доходів, а виходячи з суми річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік і має бути не менш як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах). Значення рядка 08 додатка 5 до декларації розраховується як 25 відсотків суми податку на доходи фізичних осіб - підприємців, розрахованого з чистого оподатковуваного доходу за підсумками провадження господарської діяльності за звітний рік (рядок 03 додатка 5 до декларації).

Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 104.09

 

                                                          Надія Велещук ГДІ з питань інформаційно-комунікаційного

                                                         супроводження Бучацької ОДПІ  ГУ Міндоходів у

                                                         Тернопільській області

 

 

Продаж землі єдинником-юридичною особою. Що є доходом?

 

Згідно з положеннями Податкового кодексу України доходом платника єдиного податку для юридичної особи є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п.292.3 ст.292 цього кодексу.

Облік операцій із землею та її капітальним поліпшенням визначено ст.147 Податкового кодексу України.

Платник податку веде окремий облік операцій з продажу або купівлі землі як окремого об’єкта власності. Витрати, пов’язані з таким придбанням, не підлягають включенню до витрат за звітний податковий період та не підлягають амортизації.

Якщо в майбутньому такий окремий об’єкт власності продається, платник податку включає до складу доходів позитивну різницю між сумою доходу, отриманого внаслідок такого продажу, та сумою витрат, пов’язаних із купівлею такого окремого об’єкта власності, які збільшені на коефіцієнт індексації, визначений у п.146.21 ст.146 Податкового кодексу.

У разі якщо витрати (з урахуванням зазначеної переоцінки), понесені у зв’язку з придбанням такого об’єкта власності, перевищують доходи, отримані внаслідок його продажу, збиток від такої операції не повинен впливати на об’єкт оподаткування та покривається за рахунок власних джерел платника податку.

Пунктом 147.2 ст.147 Податкового кодексу визначено, що у разі продажу землі, отриманої у власність у процесі приватизації, платник податку включає до складу доходів позитивну різницю між сумою доходу, отриманого внаслідок такого продажу, та сумою оціночної вартості такої землі, визначеної згідно з установленою методикою вартісної оцінки земель з урахуванням коефіцієнтів її функціонального використання на момент такого продажу.

У разі якщо витрати перевищують доходи, отримані внаслідок його продажу, збиток від такої операції не повинен впливати на об’єкт оподаткування та покривається за рахунок власних джерел платника податку.

Дохід, отриманий внаслідок продажу або іншого відчуження землі, визнається згідно з договором купівлі-продажу або іншого відчуження, але не нижче звичайної ціни такої землі (п.147.5 ст.147 Податкового кодексу).

Отже, юридична особа – платник єдиного податку у разі продажу земельної ділянки як окремого об’єкта власності включає до складу доходів позитивну різницю між сумою доходу, отриманого внаслідок такого продажу, та сумою витрат, пов’язаних із купівлею такої земельної ділянки.

У разі продажу землі, отриманої у власність у процесі приватизації, до складу доходів юридичної особи – платника єдиного податку включається позитивна різниця між сумою доходу, отриманого внаслідок такого продажу, та сумою оціночної вартості такої землі, визначеної згідно з установленою методикою вартісної оцінки земель з урахуванням коефіцієнтів її функціонального використання на момент такого продажу.

Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 108.04

 

                                                             Головне управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

Громадяни частіше звертаються по інформацію до Міндоходів

 

Протягом січня-травня цього року до Головного управління Міндоходів у Тернопільській області надійшов 21 інформаційний запит, що на 48 відсотків, або на 10 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року. Дев’ять запитів надійшло поштою, ще 12 – «електронкою».

Щодо категорії запитувачів, більшість, а саме 18 запитів, надійшло від фізичних осіб, 3 – від юридичних.

Найчастіше запитувачі цікавилися реєстраційними даними суб’єктів господарської діяльності, інформацією про проведення перевірок суб’єктів господарської діяльності, кількістю платників податків, сплатою податків і зборів до бюджетів різних рівнів. Крім того порушувалися питання щодо адміністрування та сплати податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб.

За результатами розгляду фахівцями Головного управління Міндоходів в області задоволено та надано вичерпні відповіді на 18 запитів, по 3 запитах на інформацію надано відмову через те, що запитувана інформація належить до категорії інформації з обмеженим доступом.

Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління Міндоходів  у Тернопільській області, можна подавати:

- на поштову адресу:

Головне управління Міндоходів у Тернопільській області

вул.Білецька,1

м. Тернопіль

46003;

- на електронну адресу: publicinfo@rsta.tr.ukrtel.net;

- факсом: (0352) 43-46-02;

- за телефоном: (0352) 43-46-33.

Запит може бути поданий особисто до відділу обслуговування платників податків Головного управління Міндоходів у Тернопільській області (каб.720), в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 0900год. до 13.00 год. та з 13.45 год. до 18.00 год. (у п’ятницю – до 16.45 год.).

 

Інформаційно-комунікаційний відділ

Головного управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

 

 

 

Працювати на перспективу

 

Про результати роботи із забезпечення надходжень та залучення до оподаткування наявних резервів у першому півріччі цього року, підсумки роботи Тернопільської митниці Міндоходів, основні напрями роботи відомства на друге півріччя йшлося на засіданні колегії Головного управління Міндоходів у Тернопільській області. Участь у засіданні, окрім членів колегії, начальників підрозділів обласного апарату та податкових інспекцій, взяв також заступник голови Тернопільської обласної державної адміністрації Василь Гецько.

«Це наше перше засідання у статусі новоствореного територіального органу Міндоходів, – зауважив, відкриваючи захід, начальник Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександр Вітрук. – Тож відбулися кадрові призначення керівників структурних підрозділів обласного та районного рівнів. Сьогодні ми підведемо підсумки нашої роботи з початку року та визначимося із стратегічними напрямами подальшої діяльності щодо забезпечення максимальної ефективності процесу бюджетування з урахуванням регіональних особливостей».

Говорячи про досягнуте, Олександр Вітрук зазначив, що загалом за шість місяців досягнуто позитивних результатів у забезпеченні стабільного виконання щомісячних індикативів по надходженнях до державного та місцевих бюджетів. Порівняно з минулим роком надходження до держбюджету зросли на 42,8% (+ 153,7 млн. грн.), до місцевих – на 10,5% (+ 50,5 млн. грн.). Однак є ще чимало додаткових резервів щодо розширення бази оподаткування, серед яких і відпрацювання ризикових підприємств, і детінізація економіки. Необхідно також активізувати сплату митних платежів.

Завершуючи засідання колегії, начальник Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександр Вітрук підсумував: «Перед нами попереду чимало роботи, але пріоритетними напрямами на цей рік залишаються удосконалення системи адміністрування, орієнтація на сервіс, відмова від безпідставного втручання в діяльність сумлінних платників податків».

 

                                                                Інформаційно-комунікаційний відділ Головного

                                                                              управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

Зберегти та примножити досвід для наступних поколінь

 

            Саме за таким принципом створювався музей податкової служби, який урочисто відкрили у приміщенні Головного управління Міндоходів у Тернопільській області. Участь у заході взяли ветерани податкової служби, працівники та керівництво Головного управління Міндоходів області, представники ЗМІ та громадськості.

Відкриваючи музей, начальник Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександр Вітрук зазначив, що ця подія – насамперед яскраве свідчення поваги до працівників податкової служби, які віддали багато років нелегкій праці та створили міцний фундамент для розвитку служби.

«Прізвища багатьох ветеранів золотими літерами вписано в історію ДПС Тернопільщини, а трудовий шлях податківців – це зразок служіння Вітчизні на державній службі. А на знак нашої поваги до цих людей за їх сумлінну працю ми видали Книгу пам’яті, яку можна переглянути у музеї», – наголосив Олександр Васильович.

Одним з ідейних натхненників при створенні музею був перший керівник податкової служби області Богдан Кельнер, який зараз очолює обласну ветеранську організацію. Він провів першу екскурсію в новоствореному музеї.

            «Беручись до непростої справи – зібрати по крупинці інформацію про діяльність усіх першопрохідців, віднайти унікальну добірку експонатів – ми мали на меті не просто зберегти історію податкової служби, відтворити її, а прагнули насамперед передати її наступним поколінням. Тож сподіваємося, що цей музей буде пізнавальним для школярів та студентів, які у майбутньому хочуть пов’язати своє життя з податковою справою, і які приходитимуть сюди на екскурсію. А для ветеранів податкової служби – це неоціненна пам’ятка і привід згадати молоді роки та роботу у податковій службі», – зауважив Богдан Кельнер.

            Серед експонатів, поміж яких, зокрема, обчислювальні прилади минулого, грошові знаки, цікаві документи та фотографії щодо оподаткування в різні епохи, знайшлося місце і роботам переможців конкурсу «Податки очима дітей», який був першим соціальним проектом податкової служби і залишався доброю традицією податківців впродовж багатьох років.

До речі, відтепер двері музею відкриті для учнів навчальних та виховних закладів Тернополя та області. Екскурсії музеєм стануть елементом навчальної програми з вивчення основ оподаткування.

 

Інформаційно-комунікаційний відділ

Головного управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

Боротьба з корупцією – одне з пріоритетних завдань

 

З метою протидії корупції в податкових та митних підрозділах Головного управління Міндоходів у Тернопільській області та вжиття дієвих заходів, направлених на профілактику і попередження корупційних діянь, а також злочинів у сфері службової діяльності, в тому числі хабарництву, підрозділом внутрішньої безпеки Головного управління Міндоходів області здійснюється постійний контроль за діяльністю працівників під час виконання службових обов’язків, встановлюються особи, схильні до вчинення протиправних дій та вживаються заходи щодо відсторонення потенційних порушників від виконання службових обов’язків.

Зокрема, у першому півріччі цього року проведено 26 службових перевірок, направлено 6 подань керівникам для вжиття заходів реагування по усуненню порушень, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 8 працівників, винесено 3 офіційних застереження про недопущення скоєння правопорушень, складено 2 адміністративних протоколи, 2 осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 4 працівників звільнено з роботи. До органів прокуратури направлено 10 матеріалів за ознаками кримінальних правопорушень. В Єдиному Реєстрі Досудових Розслідувань зареєстровано 16 кримінальних проваджень.

Нагадуємо, що у разі протиправних дій з боку працівників Міндоходів, платники можуть звертатися на сервіс «Пульс» – пряму телефонну лінію за номером телефону 044-284-00-07. Громадяни мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.

Протягом першого півріччя 2013 року на сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» від платників податків Тернопільщини надійшло 22 звернення, що на 16 звернень більше порівняно з відповідним періодом минулого року. Звернення на сервіс «Пульс» у поточному році надходили від платників податків Тернополя, а також Борщівського, Бучацького, Густинського, Чортківського та Збаразького районів. Всі 22 звернення були оперативно розглянуті та вирішені.

 

Інформаційно-комунікаційний відділ

Головного управління Міндоходів у Тернопільській області

 

 

 




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема