| |||||
|
укр рус eng | ||||
Корисні посиланняОпитування.
|
Про організацію роботи із зверненнями громадян у відділі освітиПро організацію роботи із зверненнями громадян у відділі освіти
У третьому кварталі 2018 року відділом освіти зареєстровано 12 письмових звернень (з них 4 на гарячу «Урядову» лінію) та 6 усних звернень громадян. В основному звернення надходили з питань працевлаштування, оплати праці, надання відпустки без збереження заробітної плати, розподілу педагогічного навантаження тощо. Авторам звернень надані обгрунтовані відповіді. Мають місце повторні звернення, причиною яких є одночасне звернення заявників зі своїми проблемами в різні вищі інстанції – дублювання звернень. Робота щодо розгляду звернень громадян, організації особистого прийому, забезпечення оперативного реагування, належної організації та дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надійшли до відділу освіти Бережанської районної державної адміністрації, а також по Урядовій телефонній «гарячій лінії» перебуває на постійному контролі у керівництва відділу.
Начальник відділу освіти Н.М. БАБІЙ |
Анонси подійІнформаційні послуги |