Бережанська районна державна адміністрація
47501, м.Бережани, вул.Шевченка, 15-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян



ДОВІДКА

про підсумки роботи із  зверненнями громадян,

що надійшли до районної державної адміністрації 

протягом І-го кварталу 2018  року

 

 

Упродовж першого кварталу 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 90 письмових звернень громадян, що на 38 більше ніж за відповідний період 2017 року, з них: 2 – колективних. Позитивно вирішено 90%.  Пріоритетними продовжують залишатися питання соціального захисту та земельні питання. Найчастіше зверталися жителі Курянівської, Рогачинської, Рекшинської  сільських рад та міста Бережани.

Керівництвом райдержадміністрації від початку 2018 року проведено 12 особистих і 6 виїзних днів прийому громадян.

Під час особистих прийомів до керівництва районної державної адміністрації надійшло 37 звернень (позитивно вирішено 27 піднятих питань). Звернення надійшли з Курянівської, Рогачинської, Жуківської  сільських рад. Піднімалися найчастіше питання про надання грошових допомог на лікування, соціального захисту, призначення субсидій.

У порівнянні з минулим роком вдвічі зменшилася питома вага звернень, що надійшли  через органи влади вищого рівня від жителів Бережанського району. Зокрема, цьогоріч 18 разів  (або 0,9% від загальної кількості по області) зверталися громадяни району до вищестоящих органів виконавчої влади, в тому числі до органів влади вищого рівня та на особистому прийомі керівництва області звернень не було. Письмове звернення про соціальний захист інваліда, що надійшло до облдержадміністрації, розглянуто спеціалістами управління соцзахзисту населення та позитивно вирішено.

На  виконання  розпорядження  Кабінету  Міністрів  України  від         09 червня 2011 року №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” районною державною адміністрацією забезпечено оперативне реагування на 14 звернень громадян з 16-ти, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Урядового контактного центру (на 10 менше, ніж в І-му кварталі 2017 року) та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення. Дзвінки надходили з сіл Урмань, Волиця, Демня, Потутори, Котів, Мечищів, Двірці  та з м.Бережани. Ці звернення стосувались питань призначення та нарахування житлових субсидії (8 звернень), про виплату соціальних допомог (3 звернення), електропостачання,  права на земельну частку, відновлення маршруту автобуса. Усі звернення були розглянуті без порушень термінів розгляду. Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитися з матеріалами розгляду звернень чи проведених перевірок.

     Колективні звернення надійшли про виплату доплати працівникам клубних закладів за вислугу років та земельного питання.    

Повторні звернення не надходили.

Як показує проведений моніторинг звернень 2018 року, пріоритетними продовжують залишатися питання:  аграрної політики та земельних відносин –74 (49% від загальної кількості); надання матеріальних допомог – 44 (29%); соціального захисту -20 (13%); охорони здоров’я – 1 (0,7%); освіти -1 (0,7%); транспорту та зв’язку – 3 (2%); комунального господарства -3 (2%); екології та природних ресурсів – 2 (1,3%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2 (1,3%).

Порівняно з 2017 роком значно збільшилася питома вага надходжень звернень з питань соціального захисту.  Проте зменшилося число звернень по питаннях освіти, охорони здоров’я, транспорту.

           Враховуючи звернення громадян, від початку року районною державною адміністрацією виділено грошову допомогу лише 16 заявникам на суму 11 тисяч гривень.

  З метою створення більш сприятливих умов для людей головою районної державної адміністрації проведено 1 виїзний день прийому громадян  у 3 населених пунктах району, заступниками голови проведено 5 виїзних днів у 10 населених пунктах. Це дало змогу 23  сільським жителям звернутися до керівництва району з наболілими питаннями, з яких 17 позитивно вирішено.

   Протягом звітного періоду в Бережанській райдержадміністрації було проведено 12 «гарячих» телефонних ліній. Можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району скористались 19 громадян. Позитивно вирішити вдалося 10 питань, що піднімалися, на інші - дано кваліфіковані роз’яснення.

  Враховуючи письмові звернення, з районного бюджету  виділено грошову допомогу на лікування та проведення хірургічних операцій 38 заявникам на суму 40 тисяч 900 гривень. 2 жителям району надано матеріальні допомоги на їх звернення для усунення наслідків пожеж в розмірі 15,0 тисяч гривень.

В районній державній адміністрації постійно працює «телефон довіри».

            Питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2017 року» розглянуто 26 січня 2018 року на засіданні колегії районної державної адміністрації (за результатами розгляду прийнято доручення голови РДА від 03 лютого №9-од). Перший заступник голови райдержадміністрації В.Є.Зінчук звітував 05 березня     2018 року перед головою облдержадміністрації  Барною С.С. про організацію виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення». 05 лютого на апаратній нараді при голові райдержадміністрації проведено аналіз звернень громадян, що надійшли в 2017 році до органів влади вищого рівня від жителів Бережанського району. Питання звернень громадян щомісяця розглядаються на апаратних нарадах при керівнику апарату. Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік та за І квартал 2018 року підведені  на нарадах начальників управлінь та відділів райдержадміністрації,  виконкомами сільських рад.

          За звітний період проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в фінансовому   управлінні та відділі економічного розвитку райдержадміністрації, виконавчих комітетах Жуківської, Нараївської,  сільських рад, про що підготовлено відповідні довідки.

   В Бережанській районній державній адміністрації робота щодо розгляду звернень громадян, організації особистого прийому в керівництва райдержадміністрації перебуває на постійному контролі.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», покращення організації роботи із зверненнями громадян, забезпечити всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади:

- начальнику управління соціального захисту населення райдержадміністрації, головам виконавчих комітетів Курянівської  та Рогачинської сільських рад слід взяти на особливий контроль роботу із зверненнями громадян;

  - керівникам структурних підрозділів  проводити  особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків, про що вносити відповідні записи в журнали реєстрації, забезпечити дієвість телефонних «гарячих ліній»; забезпечити кваліфікований, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених у них питань; розглянути та ґрунтовно проаналізувати на своїх нарадах підсумки роботи зі зверненнями громадян.

 

 

 

 

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                                                 Н.П.ЛЮТА

 

 

 

 

 

 

 

ДОВІДКА

про підсумки роботи із  зверненнями громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації  в 2017  році

               Упродовж 2017 року робота із зверненнями громадян в Бережанській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Бережанського району проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що райдержадміністрацією вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення району, реалізацію конституційних прав і свобод громадян. Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб районної державної адміністрації щодо розгляду письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва району та звернень на Урядову телефонну «гарячу» лінію з метою неухильного забезпечення всебічного, своєчасного, об’єктивного розгляду звернень.

За звітний період до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Бережанського району надійшло 4750 звернень громадян, у тому числі 2257 - поштою та 2493 - на особистому прийомі, що на 414 або на 8,7% звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Позитивно вирішено 3882 звернень або 82%, у 2016 році – 76%.

Упродовж 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 605 письмових звернень громадян, що на 85 більше ніж за відповідний період 2016 року або на 14%, з них: 11 – колективних, питома вага яких становить 1,8%. Позитивно вирішено 428 звернення громадян або 70,7%, у 2016 році – 81%. Збільшилося число звернень з питань аграрної політики і земельних відносин, охорони здоров’я, освіти. Найчастіше зверталися жителі Вільховецької, Рекшинської, Нараївської, Потуторської, Урманської сільських рад.

Дотримуючись затверджених графіків прийому громадян, керівництвом райдержадміністрації протягом 2017 року проведено      70 особистих і 36 виїзних днів прийому громадян. Дані графіки були розміщені на інформаційних стендах, веб-сайті райдержадміністрації, в районній газеті «Бережанське віче».

Під час особистих прийомів до керівництва районної державної адміністрації надійшло 176 звернень, у минулому році - 208. Найчастіше звертались жителі з Вільховецької, Рекшинської, Урманської, Мечищівської, Куропатницької сільських рад. Переважна більшість цих звернень стосувались питань: охорони здоров’я та освіти, соціального захисту, надання матеріальної допомоги на лікування та повернення коштів за пільговий проїзд, земельних конфліктів.

   З числа звернень, спрямованих жителями району до органів влади вищого рівня, спеціалістами райдержадміністрації розглянуто звернення:

   - з Адміністрації Президента України – 1 звернення (про проведення капітального ремонту дороги);

   - з Кабінету Міністрів України – 2 звернення (про соціальний захист інваліда, про ремонт дороги);

   - з Тернопільської обласної державної адміністрації - 6 звернень (про ремонт дороги, про надання житла тимчасово переміщеній особі, про покращення житлових умов, про знищення бібліотечних фондів, про передачу у користування приміщення монастиря, про відкриття дитячого садочку в с.Вільховець).

         У порівнянні з минулим роком питома вага звернень, що надійшли  через органи влади вищого рівня від жителів Бережанського району, вдвічі (на 28 одиниць) зменшилася. Зокрема, за вказаний період 55 разів (або 1,6% від загальної кількості по області) зверталися громадяни району до вищестоящих органів виконавчої влади. В тому числі 7 звернень надійшло під час особистого прийому керівництвом облдержадміністрації (на 3 більше за минулий рік),  5 – до органів влади вищого рівня (в 2016 році - 9). На Урядову «гарячу» лінію зверталися бережанці 85 разів, що на 17 менше за минулий рік. З них: з питань аграрної політики та земельних відносин – 2 звернення (-4 до аналогічного періоду 2016 року), соціального захисту (в т.ч. матеріальна допомога) – 14(11) (-1 до 2016 року), охорони здоров’я – 1 (+1), освіта – 1 (+1), транспорту і зв’язку – 1 (+1), комунального господарства – 4 (+4), житлові питання – 3 (+2), забезпечення дотримання законодавства та охорони правопорядку – 1 (+1).

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від              09 червня 2011 року №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” районною державною адміністрацією забезпечено оперативне реагування на 49 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Урядового контактного центру(на 11 більше, ніж в 2016 році) та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення. Ці звернення стосувались питань отримання та нарахування житлових субсидій, невиплати компенсації за зекономлений газ, призначень соціальних допомог та надання грошових допомог, надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг сільським вчителям, про санаторно-курортне лікування, про норми та ліміт споживання послуг, про автобусне сполучення, вартості квитків на транспортні послуги та надання пільг на проїзд, ремонту дороги, про трудові та земельні спори, підвезення школярів, надання житла тимчасово переміщеним особам, покращення житлових умов, про передачу у користування приміщення монастиря, про відкриття дитячого садочку. Дзвінки надходили з сіл Волиця, Гиновичі, Діброва, Жовнівка, Котів, Лапшин, Мечищів, Надорожнів, Надрічне, Нараїв, Поточани, Посухів, Урмань, Слов’ятин, міста Бережани.

Усі звернення були розглянуті без порушень термінів розгляду. Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитися з матеріалами розгляду звернень чи проведених перевірок. За їх участю було розглянуто 114 звернень. 7 звернень громадян розглядалися на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації.

   За звітний період також зменшилася кількість колективних звернень, цьогоріч їх надійшло 11 (в 2016 році – 17). Колективні звернення стосувалися питань будівництва дороги та транспортного сполучення, земельних конфліктів, діяльності ЗОШ, відкриття дитячого садочку,  виділення коштів для придбання коліс до шкільного автобуса. Колективні звернення надійшли з сіл Вільховець, Саранчуки, Поручин, Волиця.

В 2017 році було 7 повторних звернень, що становить 1,2% від загальної кількості.

Як показує проведений моніторинг звернень 2017 року, пріоритетними продовжують залишатися питання: соціального захисту -222 (37% від загальної кількості); аграрної політики та земельних відносин – 211 (35%); охорони здоров’я – 17 (2,8%); житлової політики – 15 (2,5%); транспорту та зв’язку – 12 (2%); комунального господарства -11 (2,1%); освіти -13 (2,1%).

Порівняно з 2016 роком збільшилася питома вага надходжень звернень по земельних питаннях, охорони здоров’я, освіти, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку.  Проте зменшилося число звернень по питаннях соціального захисту, надання матеріальної допомоги, праці та заробітної плати, роботи комунального господарства, житлової політики, транспорту і зв’язку, екології та природних ресурсів, діяльності органів місцевого самоврядування.

У загальному обсязі листів і усних звернень громадян до органів державної влади переважають листи пенсіонерів, інвалідів, членів багатодітних родин, одиноких матерів, ліквідаторів Чорнобильської катастрофи, учасників бойових дій Афганістану. Від цієї категорії населення надійшло 185 звернень, що становить 31% від загальної кількості звернень. Основною причиною надходження таких звернень громадян вищенаведених категорій є соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, зокрема, чергове підвищення цін (в першу чергу на медикаменти та продукти харчування), збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, відміни окремих регулярних рейсових автобусних маршрутів, нестача коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, отримання житлових субсидій та соціальних виплат. Звернення зазначених категорій громадян розглядались керівництвом райдержадміністрації, перебували на постійному контролі та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

          Враховуючи звернення громадян з питань соціального захисту, зокрема, стосовно надання матеріальної допомоги, виділення коштів на лікування та проведення хірургічних операцій, компенсацію за проїзд пільговій частині населення протягом року районною державною адміністрацією виділено грошову допомогу 137 заявникам на суму   95,9 тисяч гривень.

2 жителям району надано матеріальні допомоги на їх звернення для усунення наслідків пожеж в розмірі 20,0 тисяч гривень.

З метою створення більш сприятливих умов для людей головою районної державної адміністрації проведено 9 виїзних днів прийому громадян у 14 населених пунктах району, його заступниками проведено       27 виїзних днів у 50 населених пунктах, під час яких надійшло 128 звернень від сільських жителів, що мали змогу звернутися до керівництва району з наболілими питаннями (93 вирішено позитивно).

Протягом звітного періоду в Бережанській райдержадміністрації було проведено 51 «гарячу» телефонну лінію. Можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району скористались 96 громадян. Найбільше звернень поступило з приводу питань соціального захисту та нарахування житлових субсидій; надання грошових допомог; медичного обслуговування, радіомовлення; автобусного сполучення та пільгового перевезення пасажирів; ремонту доріг. Дзвінки надходили з м.Бережани, сіл Вільховець, Базниківка, Біще, Надрічне, Нараїв, Мечищів, Надорожнів, Лапшин, Поручин, Рекшин, Рибники, Саранчуки, Слов’ятин, Тростянець. Позитивно вирішити вдалося лише 42 питання, що піднімалися, на інші - дано кваліфіковані роз’яснення.

В районній державній адміністрації постійно працює «телефон довіри».

             Проводиться постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян Бережанською райдержадміністрацією та її структурними підрозділами. Питання про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2016 року та І-го півріччя 2017 року розглянуто 27 січня та             27 липня 2017 року на засіданнях колегії районної державної адміністрації (за результатами розгляду прийнято розпорядження голови РДА від              03 лютого №39-од та доручення голови РДА від 03 серпня №55), заслухано на відео-нарадах при голові облдержадміністрації 30 січня та 10 липня          2017 року. Питання звернень громадян розглядалися на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації та при керівнику апарату. Підсумкові довідки роботи із зверненнями громадян розміщені на сайті районної державної адміністрації.

За звітний період проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в 4 управліннях та відділах райдержадміністрації, 8 виконавчих комітетах сільських рад, про що підготовлено відповідні довідки.

  В Бережанській районній державній адміністрації робота щодо розгляду звернень громадян, організації особистого прийому в керівництва райдержадміністрації перебуває на постійному контролі.

Потрібно звернути особливу увагу та взяти на контроль роботу із зверненнями громадян начальникам управління соціального захисту населення, відділу з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації; головам виконавчих комітетів Вільховецької, Рекшинської, Нараївської та Потуторської сільських рад.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» усім керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам виконавчих комітетів сільських рад потрібно покращити організацію роботи із зверненнями громадян, забезпечити всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади.

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                                                      Н.П.ЛЮТА

 

 

  

 

ДОВІДКА

про підсумки роботи із  зверненнями громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації  за 9 місяців 2017  року

 

Протягом 9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 196 письмових звернень громадян, що на 25 більше ніж за відповідний період 2016 року, з них: 4 – колективних. Позитивно вирішено 132 звернення громадян або 67%.  Пріоритетними продовжують залишатися питання соціального захисту, земельні питання та охорони здоров’я. Найчастіше зверталися жителі Нараївської, Рекшинської, Саранчуківської, Урманської сільських рад та міста Бережани.

Дотримуючись затверджених розпорядженнями голови райдержадміністрації від 30 грудня 2016 року №506-од та від 10 липня      2017 року №264-од графіків прийому громадян, керівництвом райдержадміністрації від початку 2017 року проведено 54 особистих і   27 виїзних днів прийому громадян. Дані графіки розміщені на інформаційних стендах і на веб-сайті районної державної адміністрації.

Під час особистих прийомів до керівництва районної державної адміністрації надійшло 136 звернень, що на 8 менше, ніж за відповідний період минулого року. Найчастіше звертались жителі з Нараївської, Потуторської, Рекшинської сільських рад. Переважна більшість звернень стосувались питань: надання грошових допомог на лікування, соціального захисту, призначення субсидій,  питань охорони здоров’я, земельних питань.

У порівнянні з минулим роком на 23 одиниць збільшилася питома вага звернень, що надійшли  через органи влади вищого рівня від жителів Бережанського району. Зокрема, за вказаний період 46 рази (або 1,7% від загальної кількості по області) зверталися громадяни району до вищестоящих органів виконавчої влади, в тому числі 4 – до органів влади вищого рівня. З них: з питань аграрної політики та земельних відносин – 2 звернення (-3 до аналогічного періоду 2016 року), соціального захисту – 14 (11), охорони здоров’я – 1 (-2), житлові питання – 3 (+2), комунального господарства – 3 (+3 ).   

  З числа звернень, спрямованих жителями району до органів влади вищого рівня, спеціалістами райдержадміністрації розглянуто 2 звернення  з Кабінету Міністрів України про обстеження житлових умов інваліда з м.Бережани та про ремонт з с.Вільховець.

На  виконання  розпорядження  Кабінету  Міністрів  України  від         09 червня 2011 року №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” районною державною адміністрацією забезпечено оперативне реагування на 25 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Урядового контактного центру (на 2 менше, ніж за аналогічний період 2016 року) та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення. Дзвінки надходили з сіл Урмань, Рогачин, Волиця, Надрічне, Рекшин, Жовнівка, Надорожнів, Слов’ятин, Гиновичі, Котів, Посухів та з м.Бережани. Ці звернення стосувались питань отримання житлових субсидій, отримання коштів на тверде побутове паливо, призначення соціальних виплат та забезпечення інваліда технічними засобами, вартості квитків та транспортного обслуговування, підвозу школярів та трудових спорів, медичного обслуговування, надання історичної довідки. про виплату монетизації залишків невикористаних коштів субсидій, про санаторно-курортне лікування, про межові спори, інші.

Усі звернення були розглянуті без порушень термінів розгляду. Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитися з матеріалами розгляду звернень чи проведених перевірок. За їх участю розглянуто 162 звернення. 2 звернення розглянуто за участю заявників  на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

За звітний період значно зменшилася кількість колективних звернень, цьогоріч їх було 3 - з сіл Вільховець, Саранчуки, Надрічне (в 2016 році – 9). Звернення стосувалися питань будівництва дороги, земельного конфлікту, автобусного перевезення.    

Від початку року повторні звернення надійшли з с.Урмань (про надання пільг на оплату ЖКП) та від жителя м.Бережани – про земельні конфлікти.

Як показує проведений моніторинг звернень 2017 року, пріоритетними продовжують залишатися питання:  аграрної політики та земельних відносин –124 (29% від загальної кількості); надання матеріальних допомог – 204 (47%); соціального захисту -61 (14%); охорони здоров’я – 14 (3,2%); житлових питань – 11 (2,6%); освіти -7 (1,6%); транспорту та зв’язку – 8 (1,8%); комунального господарства -7 (1,6%); екології та природних ресурсів -2; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3.

Порівняно з 2016 роком значно збільшилася питома вага надходжень звернень з питань охорони здоров’я.  Проте зменшилося число звернень по питаннях соціального захисту, освіти, транспорту.

У загальному обсязі листів і усних звернень громадян до органів державної влади продовжують переважати, в основному, листи пенсіонерів,  інвалідів, членів багатодітних родин, одиноких матерів, учасників АТО. Від цієї категорії населення надійшло 202 звернення, що становить 47% від загальної кількості звернень. Основною причиною надходження таких звернень громадян вищенаведених категорій є соціальна незахищеність, важкий матеріальним стан, зокрема, підвищення цін (в першу чергу на медикаменти та продукти харчування), призначення субсидій та високі тарифи на житлово-комунальні послуги, подорожчання квитків за автобусне перевезення, виділення коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, надання матеріальної допомоги та отримання соціальних виплат. Звернення зазначених категорій громадян перебували на постійному контролі керівництва райдержадміністрації та вжито заходи для їх позитивного вирішення.

          Враховуючи звернення громадян, від початку року районною державною адміністрацією виділено грошову допомогу лише 16 заявникам на суму 11 тисяч гривень.

З метою створення більш сприятливих умов для людей головою районної державної адміністрації проведено 8 виїзних днів прийому громадян  у 13 населених пунктах району, заступниками голови проведено було 19 виїзних днів у 37 населених пунктах. Це дало змогу 96 сільським жителям звернутися до керівництва району з наболілими питаннями, з яких 73 позитивно вирішено.

Протягом звітного періоду в Бережанській райдержадміністрації було проведено 38 «гарячих» телефонних ліній. Можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району скористались 69 громадян. Дзвінки надходили з м.Бережани, сіл Вільховець, Базниківка, Біще, Надрічне, Нараїв, Мечищів, Надорожнів, Лапшин, Поручин, Рекшин, Рибники, Саранчуки, Слов’ятин, Тростянець. Позитивно вирішити вдалося лише 42 питання, що піднімалися, на інші - дано кваліфіковані роз’яснення.

В районній державній адміністрації постійно працює «телефон довіри».

             Проводиться постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян Бережанською райдержадміністрацією та її структурними підрозділами. Питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2016 року» розглянуто 27 січня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації (за результатами розгляду прийнято розпорядження голови РДА від 03 лютого №39-од) та заслухано на відео-нарадах при голові облдержадміністрації 30 січня та 10 липня 2017 року. Питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом і-го півріччя 2017 року» розглянуто 27 липня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації (за результатами розгляду прийнято доручення голови РДА від 03 серпня №55). Питання звернень громадян розглядалися на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації та при керівнику апарату. Аналіз підсумків розгляду звернень громадян  постійно розміщується на сайті районної державної адміністрації.

   За звітний період проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в відділах: освіти, з питань надання адміністративних послуг; культури, національностей, релігій та туризму, в секторі з питань державної реєстрації  райдержадміністрації, виконавчих комітетах Лапшинської, Літятинської,  Підвисоцької, Котівської, Надрічнянської, Куропатницької сільських рад, про що підготовлено відповідні довідки.

   В Бережанській районній державній адміністрації робота щодо розгляду звернень громадян, організації особистого прийому в керівництва райдержадміністрації перебуває на постійному контролі.

Суттєвою причиною звернень громадян до органів влади вищого рівня є те, що окремі керівники послабили вимогливість до підлеглих щодо забезпечення кваліфікованого, ретельного, якісного розгляду звернень та надання обґрунтованих і детальних відповідей у визначені терміни.

Начальнику управління соціального захисту населення райдержадміністрації, головам виконавчих комітетів Потуторської, Рекшинської,  та Нараївської сільських рад тримати на особливому контролі роботу із зверненнями громадян. Слід забезпечити системну роботу усіх працівників із зверненнями громадян, створення комфортної реалізації громадянами права на письмове звернення та особистий прийом, максимально можливе задоволення їх законних прав і свобод, аргументоване роз’яснення у випадках неможливості повної реалізації їх окремих законних інтересів.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» усім керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам виконавчих комітетів сільських рад потрібно покращити організацію роботи із зверненнями громадян, забезпечити всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади.

 

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                                                 Н.П.ЛЮТА

 

 

 

 

ДОВІДКА

про підсумки роботи із  зверненнями громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації  протягом І-го півріччя 2017  року

 

Упродовж першого півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 118 письмових звернень громадян, що на 1 більше ніж за відповідний період 2016 року, з них: 2 – колективних. Позитивно вирішено 93 звернення громадян або 79%.  Пріоритетними продовжують залишатися питання соціального захисту, земельні питання та охорони здоров’я. Найчастіше зверталися жителі Нараївської, Рекшинської, Саранчуківської, Урманської сільських рад та міста Бережани.

Дотримуючись затверджених розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 грудня 2016 року №506-од графіків прийому громадян, керівництвом райдержадміністрації від початку 2017 року проведено 37 особистих і 18 виїзних днів прийому громадян. Дані графіки розміщені в районній газеті «Бережанське віче», на інформаційних стендах і на веб-сайті районної державної адміністрації.

Під час особистих прийомів до керівництва районної державної адміністрації надійшло 85 звернень, що на 15 менше, ніж за відповідний період минулого року. Найчастіше звертались жителі з Нараївської, Потуторської, Рекшинської сільських рад. Переважна більшість звернень стосувались питань: надання грошових допомог на лікування, соціального захисту, призначення субсидій,  питань охорони здоров’я, земельних питань.

У порівнянні з минулим роком на 16 одиниць збільшилася питома вага звернень, що надійшли  через органи влади вищого рівня від жителів Бережанського району. Зокрема, за вказаний період 34 рази (або 1,58% від загальної кількості по області) зверталися громадяни району до вищестоящих органів виконавчої влади, в тому числі 2 – до органів влади вищого рівня. З них: з питань аграрної політики та земельних відносин – 2 звернення, соціального захисту – 12, охорони здоров’я – 1, праці і зарплати – 1, житлові питання – 1, забезпечення дотримання законодавства та охорони правопорядку - 1, діяльність об’єднань релігійних громад - 17.   

  З числа звернень, спрямованих жителями району до органів влади вищого рівня, спеціалістами райдержадміністрації розглянуто 1 звернення  з Кабінету Міністрів України про обстеження житлових умов інваліда з м.Бережани.

На  виконання  розпорядження  Кабінету  Міністрів  України  від         09 червня 2011 року №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” районною державною адміністрацією забезпечено оперативне реагування на 13 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Урядового контактного центру (на 10 менше, ніж в І-му півріччі 2016 року) та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення. Дзвінки надходили з сіл Урмань, Рогачин, Волиця, Надрічне, Рекшин, Жовнівка, Надорожнів, Слов’ятин, Гиновичі та з м.Бережани. Ці звернення стосувались питань отримання житлових субсидій, призначення соціальних виплат та забезпечення інваліда технічними засобами, вартості квитків та транспортного обслуговування, підвозу школярів та трудових спорів, медичного обслуговування, надання історичної довідки.

Усі звернення були розглянуті без порушень термінів розгляду. Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитися з матеріалами розгляду звернень чи проведених перевірок. За їх участю розглянуто 53 звернення. 2 звернення розглянуто за участю заявників  на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

За звітний період значно зменшилася кількість колективних звернень, цьогоріч їх було 3 - з сіл Вільховець, Саранчуки, Надрічне (в 2016 році – 9). Звернення стосувалися питань будівництва дороги, земельного конфлікту, автобусного перевезення.    

Від початку року повторні звернення надійшли з с.Урмань (про надання пільг на оплату ЖКП) та від жителя м.Бережани – про земельні конфлікти.

Як показує проведений моніторинг звернень 2017 року, пріоритетними продовжують залишатися питання:  аграрної політики та земельних відносин –89 (34% від загальної кількості); надання матеріальних допомог – 67 (25,4%); соціального захисту -37 (14%); охорони здоров’я – 14 (5,3%); житлових питань – 7 (2,7%); освіти -6 (2,3%); транспорту та зв’язку – 5 (1,9%); комунального господарства -5 (1,9%); екології та природних ресурсів -2; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2.

Порівняно з 2016 роком значно збільшилася питома вага надходжень звернень з питань охорони здоров’я.  Проте зменшилося число звернень по питаннях соціального захисту, освіти, транспорту.

У загальному обсязі листів і усних звернень громадян до органів державної влади продовжують переважати, в основному, листи пенсіонерів,  інвалідів, членів багатодітних родин, одиноких матерів, учасників АТО. Від цієї категорії населення надійшло 162 звернення, що становить 69% від загальної кількості звернень. Основною причиною надходження таких звернень громадян вищенаведених категорій є соціальна незахищеність, важкий матеріальним стан, зокрема, підвищення цін (в першу чергу на медикаменти та продукти харчування), призначення субсидій та високі тарифи на житлово-комунальні послуги, подорожчання квитків за автобусне перевезення, виділення коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, надання матеріальної допомоги та отримання соціальних виплат. Звернення зазначених категорій громадян перебували на постійному контролі керівництва райдержадміністрації та вжито заходи для їх позитивного вирішення.

          Враховуючи звернення громадян, від початку року районною державною адміністрацією виділено грошову допомогу лише 16 заявникам на суму 11 тисяч гривень.

З метою створення більш сприятливих умов для людей головою районної державної адміністрації проведено 6 виїзних днів прийому громадян  у 11 населених пунктах району, заступниками голови проведено було 12 виїзних днів у 22 населених пунктах. Це дало змогу 61 сільському жителю звернутися до керівництва району з наболілими питаннями, з яких 46 позитивно вирішено.

Протягом звітного періоду в Бережанській райдержадміністрації було проведено 26 «гарячих» телефонних ліній. Можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району скористались 47 громадян. Дзвінки надходили з м.Бережани, сіл Вільховець, Базниківка, Біще, Надрічне, Нараїв, Мечищів, Надорожнів, Лапшин, Поручин, Рекшин, Рибники, Саранчуки, Слов’ятин, Тростянець. Позитивно вирішити вдалося лише 29 питань, що піднімалися, на інші - дано кваліфіковані роз’яснення.

В районній державній адміністрації постійно працює «телефон довіри».

             Проводиться постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян Бережанською райдержадміністрацією та її структурними підрозділами. Питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом 2016 року» розглянуто 27 січня 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації (за результатами розгляду прийнято розпорядження голови РДА від 03 лютого №39-од) та заслухано на відео-нарадах при голові облдержадміністрації 30 січня та 10 липня 2017 року. Питання звернень громадян розглядалися на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації та при керівнику апарату. Аналіз підсумків розгляду звернень громадян  постійно розміщується на сайті районної державної адміністрації.

   За звітний період проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в відділах: з питань надання адміністративних послуг; культури, національностей, релігій та туризму, в секторі з питань державної реєстрації  райдержадміністрації, виконавчих комітетах Лапшинської, Літятинської,  Підвисоцької, Котівської сільських рад, про що підготовлено відповідні довідки.

   В Бережанській районній державній адміністрації робота щодо розгляду звернень громадян, організації особистого прийому в керівництва райдержадміністрації перебуває на постійному контролі.

Суттєвою причиною звернень громадян до органів влади вищого рівня є те, що окремі керівники послабили вимогливість до підлеглих щодо забезпечення кваліфікованого, ретельного, якісного розгляду звернень та надання обґрунтованих і детальних відповідей у визначені терміни.

Начальнику управління соціального захисту населення райдержадміністрації, головним лікарям Бережанської центральної районної комунальної лікарні та  комунального закладу «Бережанський центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги, головам виконавчих комітетів Потуторської, Рекшинської,  Нараївської та Урманської сільських рад тримати на особливому контролі роботу із зверненнями громадян. Слід забезпечити системну роботу усіх працівників із зверненнями громадян, створення комфортної реалізації громадянами права на письмове звернення та особистий прийом, максимально можливе задоволення їх законних прав і свобод, аргументоване роз’яснення у випадках неможливості повної реалізації їх окремих законних інтересів.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» усім керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам виконавчих комітетів сільських рад потрібно покращити організацію роботи із зверненнями громадян, забезпечити всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади.

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                             Н.П.ЛЮТА

 

 

ДОВІДКА

про стан розгляду звернень громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації

протягом  І-го кварталу 2017  року

 

Упродовж І-го кварталу 2017 року  в Бережанській районній державній адміністрації вжито дієвих заходів, спрямованих на реалізацію вимог Закону України „Про звернення громадян”,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” (зі змінами), інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань роботи зі зверненнями громадян.

Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що районною державною адміністрацією, її структурними підрозділами та органами місцевого самоврядування вжито заходів щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян та забезпечення організації відповідної роботи згідно вимог чинного законодавства України.

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 30 грудня           2016 року №506-од затверджено графіки: прийому громадян в районній державній адміністрації; проведення виїзних днів прийому громадян; роботи телефонної «гарячої лінії» керівництвом районної державної адміністрації та склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в райдержадміністрації. Дані графіки розміщені на інформаційних стендах і на веб-сайті районної державної адміністрації.

Дотримуючись вказаних графіків, керівництвом райдержадміністрації протягом І кварталу 2017 року проведено             18 особистих і 9 виїзних днів прийому громадян.

Питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році»  27 січня заслухано на засіданні колегії районної державної адміністрації, за результатами розгляду прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 03 лютого 2017 року       №39-од. Питання розгляду звернень громадян розглядалися на апаратних нарадах при  керівнику апарату райдержадміністрації, на нарадах начальників управлінь та відділів райдержадміністрації,  виконкомами сільських рад.

Проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в відділі з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації, виконавчих комітетах Лапшинської, Літятинської сільської ради, підготовлені відповідні акти проведених перевірок з метою усунення виявлених недоліків.

  Проведено аналіз підсумків розгляду звернень громадян за І квартал 2017 року. На розгляд до районної державної адміністрації надійшло             52 письмових  звернень, за відповідний період минулого року – також 52. Позитивно вирішено 34 порушених питання. Під час особистого прийому до керівництва районної державної адміністрації надійшло      41 звернення, з них 20 -  розглянуто головою райдержадміністрації.                 В І кварталі 2016 року розглянуто було 37 усних звернень.

Найчастіше зверталися жителі Вільховецької, Жуківської та Саранчуківської сільських рад.

Переважна більшість цих жителів звертались з питань: соціального захисту, надання матеріальної допомоги та питань земельних відносин.

  З метою створення більш сприятливих умов для людей головою районної державної адміністрації проведено 3 виїзних дні прийому громадян  у 5 населених пунктах району, заступниками голови  проведено 6 виїзних днів  у 11 населених пунктах. Це дало змогу 31 сільському жителю звернутися до керівництва району з наболілими питаннями, 25 з них позитивно вирішено.

    За звітний період надійшло тільки 1 колективне звернення від жителів с.Надрічне про вартість перевезень автобусами ЗАТ «Бережаниавтотранс»    (в 2016 році – 3).

            В І-му кварталі повторні звернення  не надходили.

   Протягом звітного періоду в Бережанській райдержадміністрації було організовано та проведено 13 «гарячих» телефонних ліній. Можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району скористались             26 громадян. Питання стосувалися нарахувань та виплати субсидій, про норми використання газу, про отримання безкоштовних медикаментів, про пільгове перевезення пасажирів, ремонту комунальних мереж, виплати компенсації за ВРХ,  перевезень пасажирів по маршруту «Бережани-Мечищів», про невиконання батьківських обов’язків, інші. Телефонували жителі м.Бережани, сіл Жовнівка, Писарівка, Мечищів, Урмань, Поточани, Поручин, Нараїв, Куропатники, Саранчуки, Двірці, Божиків, Літятин, Рибники. Позитивно вирішити вдалося 16 питань, що піднімалися, на інші - дано кваліфіковані роз’яснення.

В районній державній адміністрації постійно працює «телефон довіри».

   Структурними підрозділами районної державної адміністрації забезпечено оперативне реагування на 7 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Урядового контактного центру (в І кварталі 2016 року - 13) та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення. Дзвонили жителі з м.Бережани, з сіл Волиця, Надрічне, Поточани, Надорожнів, Словятин. Усі звернення розглянуті та їх авторам надані  роз’яснення.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, всебічно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються. Порушень термінів розгляду не було.

Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитися з матеріалами розгляду чи проведених перевірок, за їх участю розглянуто 36 звернень.

У загальному обсязі листів і усних звернень громадян до органів державної влади переважають, в основному, листи пенсіонерів, інвалідів, членів багатодітних родин, одиноких матерів, учасників АТО. Від цієї категорії населення надійшло 63 відсотки від загальної кількості звернень. Основною причиною надходження таких звернень громадян вищенаведених категорій є соціальна незахищеність, важкий матеріальним стан, зокрема, підвищення цін (в першу чергу на медикаменти та продукти харчування), збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, відміну пільгового перевезення пасажирів. Також ця категорія порушувала питання щодо надання матеріальної допомоги на лікування та призначення житлових субсидій. Звернення зазначених категорій громадян розглядались керівництвом райдержадміністрації, здійснювався постійний контроль за станом їх розгляду та вживались заходи щодо їх позитивного вирішення.

Як показує проведений моніторинг звернень за І квартал         2017 року, пріоритетними продовжують залишатися питання: аграрної політики і земельних відносин - отримано 41 звернення; надання матеріальної допомоги громадянам на лікування та проведення хірургічних операцій – 48 звернень, соціального захисту - 12 звернень, праці та заробітної плати – 3 звернення, освіти - 2 звернення, охорони здоров’я - 2 звернення, транспорту - 5 звернень, комунального господарства – 2 звернення, житлових питань – 5 звернень.

    В Бережанській районній державній адміністрації робота щодо розгляду звернень громадян, організації особистого прийому в керівництва райдержадміністрації перебуває на постійному контролі.   

 

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                                    Н.П.ЛЮТА

 

 

ДОВІДКА

про підсумки роботи із  зверненнями громадян, що надійшли

до районної державної адміністрації  в 2016  році

 

               Упродовж 2016 року робота із зверненнями громадян в Бережанській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Бережанського району проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

               Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що райдержадміністрацією вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення району, реалізацію конституційних прав і свобод громадян. Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб районної державної адміністрації щодо розгляду письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва району та звернень на Урядову телефонну «гарячу» лінію з метою неухильного забезпечення всебічного, своєчасного, об’єктивного розгляду звернень.

За звітний період до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування Бережанського району надійшло 4336 звернень громадян, у тому числі 1601 - поштою та 2735 - на особистому прийомі, що на 1260 або на 29% звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. Позитивно вирішено 3309 звернень або 76%, у 2015 році – 78%.

З 01 січня 2016 року відбулося  розмежування повноважень у фінансово-господарській діяльності між містом Бережани (містом обласного значення) і Бережанським районом, тому значна частина звернень від міських жителів розглядається міською радою.

Упродовж 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 520 письмових звернень громадян, що на 108 менше ніж за відповідний період 2015 року або на 21%, з них: 17 – колективних, питома вага яких становить 3,3%. Позитивно вирішено 422 звернення громадян або 81%, у 2015 році – 75%.  Збільшилося число звернень з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту та зв’язку, надання матеріальної допомоги. Найчастіше зверталися жителі Вільховецької, Рекшинської, Рогачинської, Нараївської, Саранчуківської сільських рад.

Дотримуючись затверджених графіків прийому громадян, керівництвом райдержадміністрації протягом 2016 року проведено 58 особистих і 24 виїзних днів прийому громадян. Дані графіки були розміщені на інформаційних стендах,  веб-сайті райдержадміністрації, в районній газеті «Бережанське віче».

Під час особистих прийомів до керівництва районної державної адміністрації надійшло 208 звернень, у минулому році - 208. Найчастіше звертались жителі з Вільховецької, Нараївської, Рекшинської, Тростянецької Саранчуківської сільських рад. Переважна більшість цих звернень стосувались питань: автобусного сполучення, пільгового перевезення пасажирів, соціального захисту, надання матеріальної допомоги на лікування та ліквідацію наслідків стихійного лиха, забезпечення медикаментами пільгової категорії населення, земельних конфліктів.

У порівнянні з минулим роком вдвічі зменшилася питома вага звернень, що надійшли  через органи влади вищого рівня від жителів Бережанського району. В 2015 році було 55 таких звернень, а в 2016 – лише 27 (0,9% від загальної кількості по області), в тому числі 9 (в 2015 - 16) – до Президента України та в Кабінет Міністрів України. В розрізі питань: аграрної політики та земельних відносин (6 звернень,  мінус 13 до минулого року), соціального захисту (15 звернень, що на 4 більше за 2015 рік), праці та зарплати – 1,  житлової політики – 1, питань релігії – 3.  

  З числа звернень, спрямованих жителями району до органів влади вищого рівня, спеціалістами райдержадміністрації розглянуто звернення:

- - з Адміністрації Президента України – 2 звернення (про вирішення сусідського земельного конфлікту в с.Літятин та про виділення земельної ділянки під будівництво для жителя с.Підвисоке);

- з Кабінету Міністрів України – 5 звернень (про покращення житлових умов, повернення соціальних виплат, незаконну експлуатацію сміттєзвалища в с.Куряни);

- з Тернопільської обласної державної адміністрації - 14 звернень (про зміну групи інвалідності, незаконне звільнення пенсіонерів в галузі освіти, земельні конфлікти, виділення коштів на ремонт дороги, функціонування районної бібліотеки, роботу МКП «Добробут», про майно та інфраструктуру монастиря св.І.Хрестителя та подальшу долю психоневрологічного інтернату).

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року №589-р ,,Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” районною державною адміністрацією забезпечено оперативне реагування на 38 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Урядового контактного центру (на 12 менше, ніж в 2015 році) та проведено низку організаційних заходів щодо їх своєчасного вирішення. Ці звернення стосувались питань правомірності дій сільського голови, отримання житлових субсидій, відміни пільг на проїзд, електропостачання, невиплати заробітної плати дорожникам, призначень соціальних допомог та надання грошових допомог, забезпечення медикаментами пільгової категорії населення та надання допомоги в лікуванні, діяльності органів виконавчої влади, використання службового становища директором Літятинської ЗОШ та лісником, зміни істотних умов праці працівників позашкільної освіти, функціонування районної бібліотеки. Дзвінки надходили з сіл Котів, Саранчуки, Посухів, Вільховець, Лапшин, Підлісне, Літятин, Базниківка, Двірці, Саранчуки, міст Бережани та Львова, Харківської області.

Усі звернення були розглянуті без порушень термінів розгляду. Заявники мають можливість взяти участь в процесі розгляду їх звернень, ознайомитися з матеріалами розгляду звернень чи проведених перевірок. За їх участю було розглянуто 106 звернень. 4 звернення громадян розглядалися на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації.

   За звітний період також зменшилася кількість колективних звернень, цьогоріч їх надійшло 17 (в 2015 році – 47). Колективні звернення стосувалися питань збереження робочих місць в психоневрологічному інтернаті, діяльності сільського голови, будівництва дороги, земельних конфліктів, лісового господарства, підтоплення земельних ділянок, роботи комунального господарства, автобусного перевезення та вартості квитків, купівлі шкільного автобуса, відкриття аптечного пункту.

     Колективні звернення надійшли з сіл Слов’ятин, Рекшин, Залужжя, Потутори, Саранчуки, Волиця, Вільховець, Гиновичі, м.Бережани.

В 2016 році було 6 повторних звернень, що становить 1 відсоток від загальної кількості.

Як показує проведений моніторинг звернень 2016 року, пріоритетними продовжують залишатися питання:  соціального захисту -251 (48% від загальної кількості); аграрної політики та земельних відносин – 138 (27%); житлової політики – 29 (5,6%); транспорту та зв’язку – 20 (3,8%); праці та заробітної плати -12 (2,3%); охорони здоров’я – 20 3,8%); комунального господарства -11 (2,1%); екології та природних ресурсів -5 (1%); освіти -11 (2,1%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3 (0,6%); діяльності місцевих органів виконавчої влади - 5(1%); діяльності органів місцевого самоврядування – 7 (1,3%).

Порівняно з 2015 роком значно збільшилася питома вага надходжень звернень з питань: автобусного сполучення, охорони здоров’я, надання матеріальної допомоги, по земельних питаннях (вирішення яких в основному належить до компетенції Відділу Держгеокадастру,  тому були передані за належністю).  Проте зменшилося число звернень по питаннях соціального захисту, освіти, праці та заробітної плати, роботи комунального господарства, екології та природних ресурсів, діяльності органів виконавчої влади.

У загальному обсязі листів і усних звернень громадян до органів державної влади переважають листи пенсіонерів, інвалідів, членів багатодітних родин, одиноких матерів, учасників АТО та членів їх сімей, ліквідаторів Чорнобильської катастрофи, переселенців із зони проведення антитерористичної операції. Від цієї категорії населення надійшло 273 звернення, що становить 53% від загальної кількості звернень. Основною причиною надходження таких звернень громадян вищенаведених категорій є соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, зокрема, чергове підвищення цін (в першу чергу на медикаменти та продукти харчування), збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, відміни окремих регулярних рейсових автобусних маршрутів, нестача коштів на проведення хірургічних операцій в закладах охорони здоров’я, отримання житлових субсидій та соціальних виплат. Звернення зазначених категорій громадян розглядались керівництвом райдержадміністрації, перебували на постійному контролі та вживались заходи для їх позитивного вирішення.

          Враховуючи звернення громадян з питань соціального захисту, зокрема, стосовно надання матеріальної допомоги, виділення коштів на лікування, проведення хірургічних операцій та учасникам АТО протягом року районною державною адміністрацією виділено грошову допомогу 206 заявникам на суму 161,65 тисячі гривень, з них: 27 учасникам АТО надано грошові допомоги   на суму 27 тисяч гривень.

20 жителям району надано матеріальні допомоги на їх звернення для усунення наслідків стихійного лиха та пожеж на суму 87,850 тисяч гривень.

З метою створення більш сприятливих умов для людей головою районної державної адміністрації проведено 13 виїзних днів прийому громадян  у 18 населених пунктах району, його заступниками проведено 11 виїзних днів у 19 населених пунктах, під час яких надійшло 68 звернень від сільських жителів, що мали змогу звернутися до керівництва району з наболілими питаннями (54 вирішено позитивно).

Протягом звітного періоду в Бережанській райдержадміністрації було проведено 51 «гарячу» телефонну лінію. Можливістю безпосередньо поспілкуватися із керівництвом району скористались 89 громадян. Найбільше звернень поступило з приводу питань соціального захисту та нарахування житлових субсидій; надання грошових допомог; забезпечення медикаментами інвалідів дитинства, хворих на цукровий діабет та психічнохворих; радіомовлення; автобусного сполучення та пільгового перевезення пасажирів; ремонту доріг; функціонування районної бібліотеки. Дзвінки поступали від жителів сіл Вільховець, Біще, Куряни, Мечищів, Слов’ятин, Нараїв та м.Бережани,. Позитивно вирішити вдалося лише 42 питання, що піднімалися, на інші - дано кваліфіковані роз’яснення.

В районній державній адміністрації постійно працює «телефон довіри».

Питання «Про підсумки розгляду звернень громадян» розглядалися 29 січня 25 липня 2016 року на засіданнях колегії районної державної адміністрації (за результатами розгляду прийняті доручення голови райдержадміністрації), щокварталу - на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації та щомісячно – на нарадах при керівнику апарату. На апаратних нарадах при голові райдержадміністрації було заслухано  звіти начальників управління соціального захисту населення та відділу освіти райдержадміністрації про проведену роботу щодо розгляду звернень громадян. Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено на нарадах начальників управлінь та відділів райдержадміністрації,  виконкомами сільських рад. Питання роботи із зверненнями громадян постійно вносять до порядку денного семінарів, навчань, які проводяться з сільськими головами та секретарями сільських рад, з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Підсумкові довідки роботи із  зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації  протягом звітного року розміщені на сайті районної державної адміністрації, в районній газеті «Бережанське віче» (№15 від 15 квітня 2016 року).

Особисту доповідь голови Бережанської державної районної державної адміністрації заслухано в березні місяці головою обласної державної адміністрації. Роботу в напрямку розгляду звернень громадян, проведення особистих та виїзних днів прийому громадян визнано такою, що відповідає чинному законодавству.

За звітний період проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян в 6 управліннях та відділах райдержадміністрації, 10 виконавчих комітетах сільських рад, про що підготовлено відповідні довідки.

  В Бережанській районній державній адміністрації робота щодо розгляду звернень громадян, організації особистого прийому в керівництва райдержадміністрації перебуває на постійному контролі.

Потрібно звернути особливу увагу та взяти на контроль роботу із зверненнями громадян начальникам відділів економічного розвитку, освіти, культури, національностей, релігій і туризму райдержадміністрації; головам виконавчих комітетів Вільховецької, Рекшинської, Курянівської та Біщецької сільських рад.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» усім керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам виконавчих комітетів сільських рад потрібно покращити організацію роботи із зверненнями громадян, забезпечити всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади.

 

Головний спеціаліст юридичного сектору

апарату райдержадміністрації                                                                                                                      Н.П.ЛЮТА




 

Анонси подій

Актуальна тема